کد خبر 933180
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

خواب شب یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی روزمره هر فرد محسوب می‌شود که کیفیت آن بر جنبه‌های دیگر زندگی تاثیر بسیاری دارد. به احتمال زیاد هر شخصی روش‌های مختلفی را برای رسیدن به یک خواب راحت امتحان کرده است و تا حدی به موفقیت‌هایی نیز در این زمینه رسیده است. اما بعضی قواعد کلی نیز وجود دارند که با رعایت آنها می‌توانید خوابی راحت و آرام داشته باشید. به عنوان مثال همه می‌دانیم که در هنگام خواب فضای اتاق باید تاریک باشد، زیرا تابش نور موجب ترشح هورمون ملاتونین شده و در شکل‌گیری چرخه خواب مشکل ایجاد می‌کند. همچنین ثابت شده‌است که وجود امواج در فضای اتاق خواب می‌تواند خواب را دچار اختلال کند. از طرفی حتماً این موضوع هم به گوشمان خورده است که مدیتیشن یا همان مراقبه و مصرف دم‌نوش‌های آرامش‌بخش قبل از خواب می‌تواند کیفیت خواب ما را بهبود بخشد. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کیفیت کالای خواب نیز می‌تواند جزء عوامل موثر بر کیفیت خواب شما باشد؟ متخصصان لومانا بر این باورند که، کالای خواب با کیفیت موجب خوابی راحت‌تر و خوشایندتر خواهد شد، از همین رو در هنگام انتخاب کالای خواب باید به متریال و کیفیت آن توجه کنیم. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به صورت میانگین هر فرد یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می‌برد، بی‌توجهی به چگونگی گذراندن این بخش از زندگی می‌تواند بر تجربه شما از تمام زندگی تاثیر منفی بگذارد. از همین رو لومانا به عنوان یک متخصص در زمینه تولید کالای خواب با کیفیت، تاثیر کالای خواب مناسب بر کیفیت خواب و زندگی افراد را بررسی کرده‌است.

نوع پارچه بکار رفته در کالای خواب

در انتخاب پارچه‌هایی که در کالای خواب لوکس استفاده می‌شود به ویژه ملحفه‌ها باید در نظر داشت که از مواد سنتز شده در ساختارشان استفاده نشده باشد؛ همچنین گاهی اوقات از مواد شیمیایی در رنگ و بافت کالاهای خواب استفاده شده تا در ظاهر، کالای خوابی که عرضه می‌شود نرم و لطیف به نظر برسد. اما این موضوع غیر قابل انکار است که بسیاری از مواد شیمیایی به کار رفته در کالاهای خواب موجب تحریک پوست شده و در نهایت ممکن است سبب بروز واکنش‌های آلرژیک در شخص شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به حساسیت‌های پوستی و اگزما دچار هستند، یکی از راه‌های بالا بردن کیفیت خواب برای شما، استفاده از کالای خوابی است که از مواد طبیعی ساخته شده است. لومانا این امکان را فراهم ساخته‌ تا مشتریانش از کالای خوابی استفاده کنند که از پارچه‌های کاملاً کتان دوخته شده‌اند. استفاده از ۱۰۰ درصد پنبه یا کتان در ساختار کالای خواب لومانا، باعث ایجاد تعادل دمایی در زمان خواب می‌شود. کتان‌ استفاده شده در ساختار کالای خواب لومانا در شب‌های گرم تابستان موجب می‌شود تا دمای بدن شما ۳ تا ۴ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش پیدا کند و از طرفی در شب‌های سرد زمستان نیز مانع ورود هوای سرد به زیر ملحفه شود.

یک کالای خواب با کیفیت، قابل شستشو است

از نظر متخصص خواب آقای دکتر مایکل بروس ( Michael Breus ) ملحفه‌های کالای خواب حداقل دو بار در هفته باید شسته شوند. هیچ فردی دوست ندارد شب‌ها بر روی سطحی آلوده بخوابد؛ از همین رو متخصصان لومانا بر این باور هستند که یک کالای خواب لوکس و با کیفیت باید قابلیت شست‌وشوی مداوم را داشته باشد. در نظر بگیرید که آلودگی‌ها سطح ملحفه‌های کالای خواب ممکن است باعث بوجود آمدن بیماری‌های بسیاری شوند، از همین رو شستشوی این سطوح امری جدی است. پس در انتخاب یک کالای خواب لوکس باید در نظر داشت که در برابر شست‌وشو مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست ندهد. کالای خواب لومانا به دلیل استفاده از پارچه‌های با کیفیت پرکیل و ساتین در برابر شست‌وشو بسیار مقاوم هستند.

به رنگ کالای خواب توجه کنید!

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اتاق‌هایی که به رنگ‌های آبی، سبز و زرد هستن، محل مناسب‌تری برای خواب می‌توانند باشند. در عین حال شاید این رنگ‌ها بهترین گزینه‌ها برای دیوارهای اتاق خواب نباشند؛ اما برای بالا بردن کیفیت خواب می‌توان کالای خواب خود را بر اساس رنگ‌های آبی، سبز و زرد انتخاب کرد.

برند لومانا با ارائه کالای خواب با کیفیت در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع، تلاش کرده‌است تا خوابی آرام و با کیفیت را برای زندگی با کیفیت به مخاطبان خود ارائه کند.

محصولات با کیفیت لومانا را اینجا مشاهده کنید.

این محتوا تبلیغاتی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس