12 (3).jpg

خبرها از حومه شهر سامراء حاکیست، نیروهای بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق توانستند یک از عناصر خطرناک گروه تروریستی داعش ملقب به «سعدالدله» را در منطقه شناسایی کنند.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین خبرها از شمال استان صلاح الدین عراق حاکیست، نیروهای تیپ ۸۸ بسیج مردمی عملیاتی را علیه هسته‌های خاموش داعش در منطقه «الفتحه» آغاز کردند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، عملیات جست و جوی منطقه به منطقه نیروهای عراقی در منطقه ادامه دارد و یگان‌های مهندسی نیز موفق شدند ۱۰ بشکه حامل مواد فسفر را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید:

شبه نظامیان کُرد در آستانه فتح شرق رود فرات / کاهش مناطق تحت اشغال تروریست‌های داعش به ۱۵ کیلومتر مربع + نقشه میدانی و عکس

به گفته منابع میدانی، نیروهای عراقی چندین تله انفجاری را هم در این محور کشف و خنثی کردند و در نهایت منطقه «الفتحه» را در شمال استان صلاح الدین از وجود مواد منفجره به طور کامل پاکسازی کردند.

از جنوب استان صلاح الدین خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای تیپ ۳۱ بسیج مردمی نیز عملیاتی را در «جزیره سامراء» در حومه غربی شهر سامراء (شرق دریاچه الثرثار) آغاز کردند و توانستند چند مقر هسته‌های خاموش داعش را در این محور کشف و منهدم کنند.

در جریان این عملیات مقادیر زیادی مواد منفجره هم کشف و ضبط شد و نیروهای عراقی درصدد هستند با برقراری امنیت در جزیره سامراء از نفوذ هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش به شهر سامراء جلوگیری کنند.

به گزارش مشرق، خبرها از حومه شهر سامراء حاکیست، نیروهای بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق توانستند یک از عناصر خطرناک گروه تروریستی داعش ملقب به «سعدالدله» را در منطقه شناسایی کنند.

نیروهای عراقی در جریان این عملیات در حومه شمال غرب فرودگاه «ضلوعیه» توانستند این فرمانده میدانی داعش را در کمین گرفتار کنند و به هلاکت برسانند؛ در جریان این عملیات مقادیری مواد منفجره و تله انفجاری کشف و ضبط شد.

از حومه شمالی شهر سامراء خبر می‌رسد، نیروهای تیپ ۳۱۳ بسیج مردمی با همکاری فرماندهی عملیات سامراء و گروه چهارم پلیس فدرال، عملیات گسترده‌ای و وسیعی را برای پاکسازی منطقه «حویجات» آغاز کردند.

منطقه «حویجات» در نزدیکی رود دجله تا حدفاصل حومه شرقی منطقه «مکیشیفه» واقع شده است و همین مسئله اهمیت تأمین امنیت حومه شمالی شهر سامراء را چند برابر کرده است.

یگان‌های توپخانه بسیج مردمی هم پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای ویژه، مواضع هسته‌های خاموش داعش را در حومه شمالی شهر سامراء با شلیک خمپاره هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش مشرق، چند تونل عناصر مخفی داعش در جریان این عملیات منهدم شد؛ همزمان عملیات نیروهای پلیس فدرال عراق در مرکز شهر سامراء برای کشف هسته‌های خاموش ادامه دارد.

گروهی از نیروهای تیپ ۱۴ پلیس فدرال عراق هم در جریان عملیات پاکسازی منطقه «جزیزه حویجه» در حومه شهر سامراء موفق شدند دو مقر هسته‌های خاموش داعش را منهدم کنند.

نیروهای یگان‌های مهندسی در جریان این عملیات چندین تله انفجاری را هم کشف و خنثی کردند؛ عملیات نیروهای عراقی در رشته کوه‌های مکحول در شرق استان صلاح الدین برای شناسایی هسته‌های خاموش داعش ادامه دارد.

از حومه شرقی شهر تکریت در مرکز استان صلاح الدین خبر می‌رسد، نیروهای تیپ ۸۸ بسیج مردمی در جریان تأمین امنیت حومه چاه نفتی «دجیل» موفق شدند یک اتاق حاوی مواد پزشکی و ماسک‌های ضد شیمیایی را کشف و ضبط کنند؛ پیش‌تر تروریست‌های داعش از این ماسک‌ها در ساخت مواد منفجره استفاده می‌کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 0
    ایران باید تا می تونه روی نیروهای عراقی سرمایه گذاری کنه یچه شیعه های شجاعی هستن که براحتی اسرائیل رو به چالش می کشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس