کد خبر 930615
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
تشکیل سه کمیته ویژه برای بررسی موضوعات مهم لایحه بودجه ۹۸

سخنگوی کمیسیون تلفیق از تشکیل سه کمیته ویژه در کمیسیون تلفیق برای بررسی معافیت‌های مالیاتی، حقوق و دستمزد، تعیین قیمت حامل‌های انرژی و تعیین تکلیف قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق خبر از تشکیل کمیته‌هایی برای بررسی موضوعات مهم لایحه بودجه سال ۹۸ داد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: معافیت‌های مالیاتی حقوق و دستمزد به کارمندان و کارگران که در تبصره ۶ لایحه بودجه ذکر شده از موضوعات مهمی است که برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید:

مدیریت حوادث غیرمترقبه به مجلس رسید

مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حقوق مدیران

وی افزود: روز گذشته این کمیته گزارشی را به کمیسیون ارائه داد که مورد تأیید اعضای کمیسیون قرار نگرفت و مجدداً این گزارش به کمیته بازگشت.

مفتح اظهار داشت: تعیین قیمت حامل‌های انرژی در بودجه ۹۸ از موضوعات بسیار مهم است و لذا برای تعیین دقیق قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۸ کمیته‌ای تشکیل شده تا در این خصوص تصمیم گیری کند. دولت در بودجه ۹۸ قیمت حامل‌های انرژی را مانند بودجه ۹۷ دیده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: بررسی درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها نیز از موضوعات مهم لایحه بودجه است که بررسی آن به کمیته تخصصی واگذار شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس