کد خبر 929706
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
بیرانوند طارق همام

ستاره عراقی استقلال می گوید علاقه دارد به لیگ امارات بازگردد و این موضوع برای او یک افتخار است.

به گزارش مشرق، طارق همام به رسم همه ماه‌های حضور در تهران با هر مصاحبه خود دست به جنجال آفرینی می‌زند و این بار نیز بعد از دیدار با ایران صحبت‌هایی انجام داد که می‌تواند برای او حاشیه ساز شود.


همام در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با ابراز امیدواری از بازگشت به لیگ امارات، خاطر نشان کرد: دوست دارم به فوتبال امارات برگردم.


وی که در گذشته در تیم الظفره به میدان رفته بود، ادامه داد: بازی کردن در لیگ امارات باعث افتخار بازیکنان عراقی است و من نیز به این موضوع افتخار می‌کنم.


همام در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره حضور در تهران و بازی برای استقلال گفت: بازی کردن در استقلال به من کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت ایران را بشناسم.

بیشتر بخوانید:

حرف‌های شبیه به شوخی طارق و کاتانچ درمورد ایران!


او در ادامه درباره دیدار با ایران افزود: تماشاگران یار دوازدهم ما بودند و حضور آنها باعث دلگرمی ما بود و از آنها تشکر می‌کنم که به تیم روحیه دادند و ما توانستیم نمایش خوبی برابر ایران داشته باشیم.


بازیکن عراقی استقلال که سابقه دیدار با علیرضا بیرانوند را داشت، در این باره عنوان کرد: علیرضا شخص بسیار خوش‌رو و محترمی است. او به شوخی به من بعد از بازی گفت که در تقابل با تو گیج شدیم و تو ما را اذیت کردی و نمی‌دانیم دقیقاً در کدام پست به میدان می‌روی.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس