همام طارق

به قیافه طارق نمی‌خورد تا این حد شوخ باشد، به سابقه کاتانچ هم نمی‌خورد این‌قدر خوش‌باور تشریف داشته باشد که روی دایره اطلاعات طارق و بشار حساب کند.

به گزارش مشرق، حرف‌های کاتانچ که دیروز در کنفرانس خبری بازی ایران و عراق ادعا کرد؛ «همام طارق به من گفته آرام باش، ما ایران را می‌شناسیم» بیشتر از آن که نگران‌مان کند مبادا بشار رسن و همام طارق، عراقی‌های شاغل در پرسپولیس و استقلال، تیم ملی ما را برای سرمربی عراق آنالیز کرده باشند، باعث خنده ما شد!

 

واقعاً طارق پیش خودش چه فکری کرده است؟ ما که ۸ سال است کارلوس کی‌روش را می‌شناسیم و هر روز در تمرین تیم ملی عکاس و خبرنگار داریم و کارمان خبر گرفتن از تیم ملی است و روز و شب با این تیم در ارتباط هستیم، تیم کارلوس کی‌روش را نمی‌شناسیم و همین حالا مطمئن نیستیم تیم ملی کشورمان امروز با چه ترکیب و چه تاکتیکی مقابل عراق بازی می‌کند، آن وقت طارق با چند ماه حضور در استقلال و سابقه بازی مقابل یا کنار تنها چند ملی‌پوش ایرانی، تیم کی‌روش را شناخته است؟! اگر چنین چیزی ممکن باشد تمام معیار‌ها و پارامتر‌های آنالیز و تحقیق فنی فوتبال را باید جابه‌جا کرد و از «نو» نوشت!

بیشتر بخوانید:

کاتانچ: با تمام توان به بازی با ایران می‌رویم / اطلاعات خوبی از طارق گرفتم

 


راستش به قیافه طارق نمی‌خورد تا این حد شوخ باشد، به سابقه کاتانچ هم نمی‌خورد این‌قدر خوش‌باور تشریف داشته باشد که روی دایره اطلاعات طارق و بشار حساب کند. باور کنید دیشب خود ملی‌پوشان هم به صورت دقیق نمی‌دانستند تیم ملی امشب با چه ترکیبی مقابل عراق به میدان می‌رود و در سه پُست دچار تردید بودند و می‌گفتند نفر کناری پورعلی‌گنجی و دو مهره پشت سر سردار آزمون هنوز به طور صددرصد مشخص نشده، آن وقت طارق با چه اعتماد به نفسی با کاتانچ از آشنایی با تیم ملی ایران حرف زده است؟!


به نظر می‌رسد این هم یک حربه و ترفند از جانب کاتانچ باشد که مثلاً ذهن کی‌روش را به‌هم بریزد و او را بترساند که دستش را خوانده است وگرنه باید جایزه لطیفه سال را به طارق تقدیم کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس