کی‌روش نمایه

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، گفت: بعد از آن پیام، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد. خواسته وزیر ورزش این بود که نمی‌خواهد کی‌روش اینجا باشد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: همانطور که دیدید بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، در زمانی که فوتبال انجام می‌شد موقعیت‌هایی مختلفی را خلق کردیم؛ موقعی که زمان فوتبال بازی کردن بود.

وی ادامه داد: تیم عراق و بازیکنانش تلاش داشتند در زمان‌هایی از بازی، بازی را به سمت عصبی شدن و احساساتی کردن بکشند تا مخل بازی شوند اما بازیکنان من یک بار دیگر نشان دادند وقتی زمان لازم برسند جنگجویانه مبارزه خواهند کرد و خوشحالم که توانستیم مقتدرانه به دور بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

  پرسپولیس پاسخ کی‌روش را داد: با شمشیر زهرآلود پرچم‌های صلح را پاره کردید!

کی‌روش: از این پس همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده است

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره پیشنهاداتی که از سوی کلمبیا در رسانه‌های مختلف این کشور مطرح می‌شود، گفت: این موضوع را برای مطلب آخر بگذاریم، قبل از اینکه بخواهیم صحبت آینده کی‌روش را بکنیم، صحبت درباره تیم ایران مهمتر است. در شرایط فعلی ما توانستیم ۳ دیدار را بدون هیچ گل خورده‌ای به پایان برسانیم و ۷ گل بزنیم با توجه به بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشتیم.

کی‌روش افزود: از این به بعد جام ملت‌های واقعی شروع می‌شود. بازی‌های مرحله گروهی برای این بود که امتیازات لازم را برای صعود بگیریم، از این به بعد همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود. از این به بعد است که قدرت واقعی روحی تیم و هماهنگی لازم بین تیم را باید قوی نگه داریم. اطمینان دارم و این مطلب را بازیکنانم هم حس می‌کنند که حاضرم جانم را برای آنها بدهم و برای آنها بمیرم. اعتماد لازم را دارم، بسیار زیاد هم اعتماد دارم. عاشق بازیکنانم هستم، فکر می‌کنم آنها نیز از این تعهد من اطلاع دارند و می‌دانند آماده‌ام با انگیزه لازم هرکاری را که باید انجام دهم.

وی تصریح کرد: ۴ روز آینده یک بازی مهم داریم که همه چیزمان را باید در آن بگذاریم، فرقی نمی‌کند چه تیمی روبروی ما باشد. کاملاً به حریف احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. روی بازیکنانم هم بسیار زیاد حساب می‌کنم و همینطور روی همکارانم در کادر فنی، هزار درصد روی آنها حساب می‌کنم و اعتماد دارم برای من حال و شرایط فعلی خیلی مهم است و اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که خیلی از تیم‌ها دوست ندارند قبل از فینال با ایران بازی کنند و آیا تیمی هست که شما هم دوست نداشته باشید تا فینال با آن روبرو شوید، گفت: شما نمی‌توانید تبدیل به بهترین تیمی شوید که نتواند بهترین‌های آسیا را شکست دهد، اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم باید با بهترین تیم‌ها بازی کنیم. برای برخی‌ها شاید تفاوت داشته باشد که رنگ قرمز یا آبی را دوست داشته باشند یا از یکی از این رنگ‌ها خوششان نیاید اما این سبک من نیست. من به تمام حریفان احترام می‌گذارم، مغرور نیستیم و به تمام آنها احترام می‌گذاریم. بازی‌ها از اینجا به بعد ۵۰-۵۰ است، همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده، هیچکس نمی‌تواند بگوید مدعی مطلق است. در بازی‌های حذفی نتیجه تیمی و انگیزه برتر بازیکنان مهم است و نکته‌ای است که روی آن تمرکز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد مرحله بعد با چه تیمی روبرو شود، گفت: کار ما این نیست که کدام تیم را ترجیح دهیم یا ندهیم. کار ما احترام به حریفان است.

کی‌روش در مورد اینکه شب گذشته در دیدار با عراق، داوری چندین مورد علیه ایران سوت زد و واکنش شما در پایان بازی متفاوت بود و برخورد دوستانه با داور داشتید، گفت: بازیکنان، مربیان هم مرتکب اشتباه می‌شوند، تنها داور نیست، هرکسی ممکن است اشتباه کند اما در سال ۲۰۱۵ در استرالیا چیزی که اتفاق افتاد، اشتباه نبود. در بازی شب گذشته یک داور توانا سعی کرد بهترین قضاوت را انجام دهد و شاید به خاطر سرعت بازی اشتباه هم داشت. این بازی را نباید با اتفاقی که در استرالیا افتاد مقایسه کرد، باید سعی کنیم این اتفاقات را فراموش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد ادامه حضورش در ایران گفت: می‌خواهم در مورد گمانه‌زنی‌ها شفاف توضیح دهم، تنها چیزی که می‌توان اطمینان داشت این است که ۶ ماه پیش تصمیم گرفته شد که قرارداد من ۶ ماهه باشد و همه جا هم منعکس شد، در آن موقع احساساتم را با تاج رئیس فدراسیون در میان گذاشتم. الان چون تاج توضیح داد و من مطلع شدم چیزی است که اگر آن موقع به من اعلام می‌شد و می‌دانستم قراردادم را تمدید نمی‌کردم. تاج از من اطلاعات را پنهان کرد و این تمدید کاملاً خلاف خواسته وزارت ورزش بوده است.

وی ادامه داد: تاج از وزارت ورزش دستورات خاص گرفت که قراردادم را تمدید نکنند. اگر آن موقع می‌دانستم اینجا نمی‌ماندم، چون نمی‌خواستم کاری کنم که خلاف میل وزیر ورزش باشد. تاج چند بار گفت وزارت ورزش از فدراسیون حمایت نمی‌کند. با این شرایط عقلانی نیست که اینجا بمانم و فدراسیون و تیم ملی ضربه بخورند. شاید سلطانی‌فر گزینه و برنامه‌های دیگری دارد. من هم مربی‌ای نیستم که بخواهم فقط تشکر کنم. همیشه اصول خودم را دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، گفت: بعد از آن پیام، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد. خواسته وزیر ورزش این بود که نمی‌خواهد کی‌روش اینجا باشد، هیچوقت از بازیکنان و تیم ملی حمایت نشد و تمام برنامه آماده‌سازی ما لطمه خورد. اگر این تفرقه‌ها به وجود آمده مسئولیتش با او بوده است. در حال حاضر تمام باشگاه‌ها به غیر از یک باشگاه گلایه دارند. یکسری از رسانه‌ها مانند آقای مسعودی مطالب دروغی را مطرح می‌کنند. مطلبی در مورد آقای میک مک درموت و بازی با آرژانتین همه از طرف یکسری افراد مشخص انجام شد. چه کسی اجازه داد این اتفاق بیفتد؟ آن باشگاه و آن مربی تحت اوتوریته چه شخصی هستند؟

وی تأکید کرد: وقتی اینجا مشکلات پایه‌ای مانند غذا وجود دارد ولی چه کسی به آنها اجازه می‌دهد که با پرواز فرست کلاس به ژاپن بروند و برگردند؟ دلیلی ندارد این اتفاق بیفتد. مطلبی که می‌خواهم بگویم و برایم مهم است اینکه ما تا پایان جام ملت‌ها برای هواداران با قدرت خواهیم جنگید.

کی‌روش عنوان کرد: الان زمان آن است افرادی که وجاهت و شخصیت ما را زیر پا گذاشتند مشخص شوند، اخیراً باز هم داستانی دروغ علیه یکی از مربیان تیم ملی مطرح کردند. سوال من این است چه کسی اجازه داد این اتفاق بیوفتد؟ آینده برای من همین امروز است، به توافقاتم با تیم ملی ایران پایبندم اما وقتی نمی‌خواهند ممنونم. حداقل باید از زبان بنده واقعیت‌ها را بشنوند چون تنها یکسری افراد هستند که واقعیت‌ها را می‌گویند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 107
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    8 117
    خوب شد به عیب بزرگتان اعتراف نمودید
  • موسی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    دمت گرم پشت پرده این بازیهای کثیف رو که وزیر و تیم سوگلی وزارت هست رو افشا کن بعد برو
  • CA ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    غلط کرده وزیر ورزش
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      3 82
      اشتباه مثبت دادم
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      39 7
      از نظر وزارت ورزش فقط یک تیم ملی محسوب میشه اونم تیم کثیف لنگه. هر کاری کردن و دارن میکنن که تیم ملی ایران نتیجه نگیره چرا یه مرد پیدا نمیشه بزنه تو دهن لنگ و دار و دسته نحس مافیاییش؟
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    چند میلیون دلار بده که بازم اینجا بمونی مرتیکه ؟ اینها پول ما مردمه فدراسیون بی وجدان داره تا خرخره دلارها رو میچپونه تو حلقوم بی انتهات
    • احمد IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      108 6
      کار رو بده به کار دان یه نان هم اضافه روش
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      85 3
      بی تربیت مگر هر کسی جای کیروش باشه میخواد مجانی برای ما مربیگری بکنه ؟ کمی عقل داشته باش
    • AU ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      18 71
      از ماست که بر ماست. ما اجنبی پرست هستیم.ببینید چه طوری بعضی ها دورش می گردند. به عنوان مثال آقای عادل کی روشی پور. این آقای سر مربی به نظر میاد که حلقه ای از زنجیره جا انداختن مدیر از خارج آوردن و اینکه ما نمی توانیم است. با توجه به پول هنگفتی که خرج این اجنبی و بطور کلی خرج فوتبال میشه، پیشرفت آنچنانی نداشتیم.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      41 4
      مربی ارزان قیمت هم آبرویی تیم ملی را بر باد میدهد و در بین تیم هایی مانند کره جنوبی و کره شمالی و امارات و عربستان اخر خواهیم شد.یا در آزدی سعودی ها برای ما می رقصند یا در برنامه نود گریه می کنند.یا به ایران برنمی گردد و از افریقا بهخانه خود می روند
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    اگر تاج یه اندازه یک سر سوزن غیرت داشت همین امروز کیروش رو برکنار می کرد این تیم با همین شرایط و بدون کیروش هم شانس قهرمانی دارد ولی آقای کیروش مدام به دنبال جو سازی و لجن پراکنی است که دست پیش بگیرد و اگر یک درصد قهرمان نشد بهانه داشته باشد
    • lplnvqh NL ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      3 77
      احسنت
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    انصافا اینو راست میگه!حالا انگار مدعی قهرمانی جهانیم.بخدا بدون کیروش، فوتبال بزن زیرشی داریم
    • US ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      2 66
      نیست الان فوتبال خیلی بازی سازانه و منطقی داریم. :)) کل استراتژی کی روش تو دو خط خلاصه می شه: 9 نفر تو زمین خودمون دو نفر نوک حمله تا بلکه وقتی می زنیم زیر توپ برسه بهشون و شانسی از روی اشتباهات اونها گل بزنیم. اگر اشتباه نکنند هم مساوی می شیم.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    خوب شد تیم پرسپولیس قهرمان نشد این همه مدت گذشته هنوز بعضی ها میسوزن اگه قهرمان میشد فکر کنم استعفا میداد این بابا
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    117 9
    آیا واقعا در زمان مربی گری کی روش ما ( مردم ) ضرر کردیم.ایکاش مصالح مردم و مملکت همواره در اولویت باشد .
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
      0 1
      موافقم این پول اگر به کیروش هم داده نشود، به جیب ژن‌های خوب و ... خواهد رفت نه جیب مردم؛ پس بهتر است با ماندن کیروش دل مردم حداقل به تیم ملی خوش باشد
  • پویا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    68 53
    کی روش هم که یک بیگانه است متوجه شد که دولت کاملا برخلاف حرف رهبری حرکت میکند ولی از مردم جرات نمیکند ...
  • پس فیفا کجاست؟ IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    با این حرفهای کی روش میشه دید که چقدر فوتبال ایران مافیایی و فاسد و کثیف است و کل فوتبال ایران در اختیار تیم حکومتی لنگ است _____________________________________________________________ یعنی اگه فیفا فوتبال ایران را تعلیق نکنه معلوم میشه که خود فیفا هم مثل فوتبال ایران فاسد و مافیایی است .
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      1 38
      اتفاقا فوتبال ایران در اختیار مافیای کیسه است
  • ایرانی اریایی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    خیلی مردی
  • یک جانباز IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    خدایا بعضی از ما رزمندگان پیر برای سیر کردن شکممان با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم جریانهای مسافرت با فرست کلاس به ژاپن برای تهیه غذای بازیکن خارجی را از زبان آقای مربی خارجی بشنیدم ای کاش آقای کی روش یکی از مسئولین دلسوز ما بود
    • من من US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      2 63
      شما میدونی که پرسپولیس با دوتا پرواز و دو گروه نه با پرواز چارتر و نه حتی یک پرواز از دبی.. بلکه توی دوت گروه رفتن برای فینال؟ یعنی نه تنها پرواز مستقیم نداشتن و پرواز غیر مستقیم چارتر نداشتن.. حتی نتیونستن همه باهم برای یک پرواز بلیط بخرن! واقعا انتظار داشتی با اتوبوس برن ژاپن؟ فاز شماها چیه؟ جالبه هزینه هر مرحله رو هم خود ای اف سی داده و یک قرون از پول ایران و حتی خود باشگاه هم نبوده!
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      0 64
      پله های دروغ رو هر چه بالاتر بری سخت تر خواهی افتاد
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    به این میگن آدم دلسوز و با مسوولیت...نه مث مسئولین خودمون که حاضرن جون مردم خودشو از دسشون بگیرن.....
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    12 94
    نزدیکی های قرارداد بعدی شد و . . . آره دیگه . خدا رحمتت کنه بیت المال که عین گرگ ریختن رو سرت
    • GB ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      2 47
      عین انگل
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      30 2
      نگران بیت المالی؟بدبخت اگه اینجا خرج نشه مگه قراره بهت بدن خرج کنی؟بازم بهتر تیم مل قوی بشه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    43 42
    سبک مربیگری کیروش قبول ندارم ولی خیلی سیاستمداره.واقعا زرنگه. وقتی بعضی از دیپلمات ها و مذاکره کننده ها و نماینده های مجلس اظهار نظر میکنن از ساده لوحی یاد ابوموسی اشعری میفتم ولی این کیروش نمیدونم کجا آموزش دیده.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      2 66
      سیاست پدر مادر نداره و هر دروغی می تونی بگی اما در ورزش این حرکات اصلا اخلاقی نیست کیروش داره از دکل رهبری هم بعد از برانکو برای پول خودش بالا میره واقعا جالبه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    100 7
    فلاکت و بدبختی رو در مدیریت ایران رو میشه از حرفهای کیروش فهمید. قبول کنیم که مدیریت فلاکت زده ای داریم.
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    کیروش خیلی مردی جوانمردی دردت به سر دشمنان این کشور
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    61 57
    این بنده خدا هم فهمید، بعضی مسئولین کشور! متاسفانه هرچی رهبر انقلاب میگه، برعکسش عمل میکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • GB ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    99 8
    وزیر فعلا از ناکامی کهن و نوچه اش داره مشاوره میگیره، چونکه میخواد یک نفر دیگه مثل خاکپور رو جلو بندازند و خودشون همه کاره بشن و فوتبال رو داغون کنند بعد بشینند بگن هیچ مشکلی‌ نیست همه چی‌ آرومه ما چقدر خوشبختیم!!
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    همیشه خارجی ها صادق تر از ما ایرانی ها بودند و با صراحت و بدون تعارف صحبتهای خودشان را بیان می کنند
    • DE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      45 48
      هلوکاست یک نمونه صداقت خارجیهاست .
    • حسین IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      20 19
      هیچ کس صادقتر از ما نیست ، خارجیها مث آب خوردن آدم میکشند برای منافعشون اونوقت پررو پررو دم از حقوق بشر میزنند ...
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    کیروش عامل تفرقه در فوتبال ایران
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    70 69
    نظرم صدوهشتاد درجه عوض شد راجع به کی روش.من چمیدونستم داستان از این قراره!گند بزنن به دولت کابینه ی دولت
  • reza IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    43 40
    واقعا چه حرف عالی زد هرجا رهبری تشویق کرد و دستورداد ولی مسئولین گوش نکردن و خرابش کردن ........واقعا کی جواب خیانت خواهد داد ...چرا تیم ملی اماده سازیش مثل تیم جنگ زده بود ولی عراق لوکس ترین بازی ها مثل برزیل داشت ...وقتی هزینه مربی خارجی تو ایران زیر 1/500نیست باید از حقوق کیروش انتقاد کرد .... ادمین لطفا
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    10 74
    واقعاآدم نمیدونه حرف کیوباورکنه!
  • آوا IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    61 60
    ببین چقدر آش شور شده که کی‌روش هم فهمیده این دولت با رهبر ی زاویه دارد
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    44 43
    اسپانیا قهرمان دنیا یا یه گل شانسی مارو برد! پرتقال قهرمان اروپا با مساوی کرد! چند ساله کشورهای عربی نمیان تو آزادی دور افتخار بزنن بازیکن ها چه در زمین چه روی نیمکت فرمانبردار مربی هستن کیروش نسل ساخت ولی مربی های دسته چندمی کروات و ایرانی با بهترین نسل ایران هیچ کاری نکردن نه مردم قدردان هستن نه مسئولین واقعا راست میگه فقط رهبری از تیم ملی حمایت کرد دولت تحقیر حمایت نکرد چون کیروش میراث دولت قبل بود ....به روی اسهال طلبها
    • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      65 2
      آره واقعا، من با اینکه با میزان پولی که به کیروش دادن موافق نیستم، ولی منصفانه بخوایم نظر بدیم، پیشرفت های بزرگی در تیم ملی پدید آورد، بزرگترینش اینکه یه تیم یه دست ساخته، و بازیکن محوری رو از بین برده، همه برای بردن تیم ملی تلاش میکنن
  • ایرانی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    5 71
    ببین کار ما به کجا کشیده که این آقا هم میدونه چجوری فشار بیاره تا قراردادشو تمدید کنن. خدا به همه ما رحم کند ما که خودمون به خودمون رحم نمی کنیم.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    4 76
    منم روزی خداد تومن می‌گرفتم الان چه چه میزدم
  • AE ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    13 68
    کیروش هم فهمیده برای اینکه کارش پیش بره باید از رهبری مایه بگذاره. پرسپولیس با کمک هزینه 60000 دلاری ای اف سی که بابت سعود به فینال لیگ اسیا دریافت کرد رفت ژاپن. اما هزینه بلیط بزینس کلاس همین اقا و پول اجاره اپارتمان لوکس, ماشین مدل بالا, پاداش برد مقابل ترینیداد و توباگو و یمنو... حتی هزینه خشکشویی شما که در قراردادش اومده از کجا تامین میشه
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      72 14
      مگه هزینه شستن کت شلوار کیروش چقدره ؟ اینها توی توافق بوده پس اشکالی نداره . تو از کدوم کشور حرف زیادی میزنی؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    80 3
    درود بر شرفت مرد پشت پرده این فوتبال ایران رو فقط تو میتونی برملا کنی هر کس داخلی این حرفها رو بزنه نابودش میکنند
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    77 5
    واقعا متاسفم برای این وزیر .لطفا نهادهای بازرسی دخالت کنند .
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    73 7
    کی رش هم اگه مثل برانکو چهار تا دلال دور و ورش بودند الان محبوب وزیر ورزش و وزارت خانه تحت امرش بود.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    69 4
    آخر از فردی که یا عضو شورای شهر بوده و یا رئیس سازمان میراث فرهنگی بود چه انتظاری برای حمایت از تیم ملی ازش می ره؟؟نمی دونم مجلس چطور به این فرد رأی اعتماد داده؟؟؟
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    46 49
    کی رش واقعا تعصبش به تیم ملی از امثال این مدیران رنگی خیلی بیشتره. اگه علت کارشکنی وزیر پیام تشکر رهبر عزیز از تیم ملی و کادر فنی است این وزیر باید سریعا برکنار شود.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    18 18
    مثل برانکو یا مثل شفر!
  • بوقچی شناس US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    1 63
    بوقچی ها. کی روش را گستاخ کرده اند. کی روش پررو و فتنه گر چرا باید به خود اجازه بدهد در امور فوتبالی یک کشور دخالت کند که به ایشان اصلا ارتباتی ندارد. در تمام دنیا شرح وظایف سرمربی مشخص است.در ایران باید یکنفر کی روش، را سر جایش بنشاند.و درسی به او بدهند که دیگر هیچ وقت پایش از گلیم خود درازتر نکند و به خودش اجازه ندهد به اموری که به وی ربطی ندارد دخالت کند.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    1 65
    گیروش دلش بذای مانسوخته بیچاره های اجنبی پرست یک کم منطقی فکرکنید ابن اجنبی ابن بازی رادراورده که قراردادش رتتمدید کند کجا برود که همیشه مرخصی باشدوپولش را بکیرد متاسفانه فدراسیون ذا هالو فرض کرده وداردکولی می گبردمردک.... . . ...
  • DE ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    28 27
    به نظر من فوتبال یه نهاد استراتژیک و برای همین باید هتما فرا دولتی اداره بشه و فرا جناهی. متاسفانه نهادهای به شدت استراتژیک دولتی اداره میشن طحت نظر وزارتخانه ها. مثل وزارت اطلاعات٬سازمان انرژی اتمی ٬ سازمان فضایی و وزارت دفاع.تجربه دولت گیرین کارتی نشون داد که ما برای امنیت ملی هم که شده باید از اختیارات دولت بکاهیم۰ ضرباتی که ما از این دولت خوردی در طول این سالها از هیچ بیگانهای نخوردیم.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    65 2
    قطعا زمانی که کیروش برود کار ما برای صعود به جام جهانی۲۰۲۲به اما و اگر کشیده می شود.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      2 34
      قطعا تو با کیروش نسبت فامیلی داری
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    3 63
    اینم یاد گرفته از بقیه مسئولین. که از رهبری مایه بزاره.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    2 68
    حالم از سبک کیروش و تیم ملی بهم میخوره,دیروز می خواستم تلویزیونو پرت کنم تو کوچه...خداییش این احمقا چطور از کیروش حمایت می کنند??!
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    120 1
    نظرات رو خوندم و خوشحال شدم که اکثرا قدر کی روش را می دانند ، البته عملکرد کی روش هم حتما خالی از اشکال نیست و حتما ایراداتی به او وارد است اما او یک مدیر بذات و بسیار زیرک است و توانسته در باتلاق فساد فوتبال ما تیم ملی را نجات دهد و انسجام آنرا حفظ کند، بابت این مطلب کی روش ممنونیم
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    1 86
    خوبه کی روش پاچه خواری بلده... از کجا یاد گرفته.. ؟؟؟
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    61 1
    اگه خدای ناکرده تیم در جام ملت ها نتیجه نگیرد مقصر اول و آخر آن وزارت ورزش و شخص وزیر پرسپولیسی است و باید فورا برکنار شود.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    60 0
    کلا عملکرد وزیر ورزش خلاصه شده در رفع و رجوع مشکلات پرسپولیس و ورزش ملی و رسیدگی به مشکلات جوانان به امان خدا رها شده.واقعا متاسفم.
  • علی CA ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    72 0
    به نظرم مشکل اصلی بعد از تحریم‌ها تامین دلار ودستمزد بالای آقای کیروش است به همین دلیل وزارت ورزش مخالفت می کند با حضور ایشان. مکی دانم چرا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از پتانسیل ایرانی‌های خارج کشور استفاده مکی کنه. فکر می‌کنم حداقل ۵۰۰۰۰۰ ایرانی خارج کشور زندگی می کنند که طرفدار تیم ملی ایران هستند و به راحتی می توانند ۵دلار در ماه به تیم مورد علاقشون تو ایران کمک کنن. این با یک حساب سر انگشتی میشه ۳۰ میلیون دلار در سال که حتی نصفش کفاف تمام هزینه های تیم ملی رو می‌دهد کافی هست یک حساب رو اعلام کنن بزای کمک یا طرفداری از تیم ملی تا همه مشکلات حل بشه
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    65 1
    وای به حالت وزیر ورزش پرسپولیسی اگر تیم ملی نتیجه نگیرد.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    65 1
    نمایندگان مجلس اگر از خواب زمستانی بیدار شده اند لطفا به تخلفات وزیر بی کفایت ورزش رسیدگی کنند‌.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    2 52
    تف تو روت کیروش
  • نادر IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    1 55
    واقعا یک خبرنگار با وجدان نیست به کیروش بگه پرسپولیس برای رفتن به ژاپن مجبور شد اول بره امارات و از امارات به ژاپن رفت و اکثر کارشناسان عامل باخت پرسپولیس رو دیر رسیدن به ژاپن عنوان کردن کیروش داره به پرسپولیسی ها توهین می کنه
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    3 127
    حرف بی پایه و اساس و بدون مدرك زده واقعا اگر ایشون یك فرد عادی بود به جرم تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین نمیفرستادن آب خنك بخوره؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    3 59
    باید فدراسیون كیروش رو بركنار كنه و برای پاسخگویی به اتهام زنی هایش بازخواست بشه همین امروز هم نكونام رو بفرستن بالا سر تیم هم با بچه ها كاملا آشناست و هم بقیه بازیكنها قبولش دارن مطمئنا قهرمانی رو برامون میاره
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      4 44
      سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز - مرده آنست که نامش به کیروشی برند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    3 78
    منافقینی که با هک و ربات تو این سایت فله ای مثبت منفی میدن اینجا اینکار رو به نفع کیروش انجام دادن . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • ایرانی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    2 35
    این همه کامنت مثبت در حمایت از یک بیگانه که صرف نظر از رنگ و غیره ذالک، به خودش اجازه توهین به یک تیم ایرانی و ملت ایران میده، واقعا عجیبه، اگه واقعا دلش سوخته که مردم نون ندارن بخورن و تیم پرسپولیس با فرست کلاس میره ژاپن، بگو عوضی بی دین، خدا نشناس تو که بیشتر داری پول بیت المال و حروم اون شکم گنده ات میکنی بی وجدان، من واقعا برای همتون متاسفم، به خاطر اینکه با پرسپولیس لج کنید از یه بی دین بی وجدان که داره پول این مملکتو به غارت میبره و به مردمش توهین میکنه حمایت میکنین، پس هر توهینی که بهتون بشه حقتونه، مشرق چاپ نکنی وای به روزگار من ....
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      36 2
      کیروش نباشه، فدراسیون درآمد کنونی از جانب فیفا رو نداره.. کیروش داره سود درآمد فدراسیون از فیفا رو می گیره.. اونی که داره مفت مفت پول بیت المال رو می ریزه توی حلقش امثال علی دائی همۀ بازیکن های مفت خور در باشگاه های داخلی هستند.. مگه باشگاه ها درآمد دارند؟ حقوق بازیکن ها همش داره از بیت المال و جیب مردم پرداخت می شه.. کیروش، ابدی نیست، می ره.. اما بعد از کیروش توی خواب ببینید ایران جلوی آرژانتین و پرتغال و اسپانیا اونجوری بازی کنه.. کیروش هیچ خاصیتی نداشت، اینقدر کار کرد که مردم ایران رو شاد کنه و بکشونه توی خیابون واسه شادی.. امثال شماها هنرتون اینه که مردم رو واسه سطح آشغال آتیش زدن بکشونید توی خیابون.. کیروش خواهد رفت اما در نهایت روسیاهی می مونه به ذغال.. امثال دائی و قلعه نوعی دندون تیز کردند واسه تیم ملی و گماشته هاشون در اینستاگرام از گریه هاشون در روضۀ فاطمۀ زهرا فیلم پخش می کنند.. همین برانکو هم گزینۀ جبهۀ مشارکت واسه تیم ملی است.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    43 1
    وزیر ورزش غلط کرده
  • مهدی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    3 48
    و خیلی جالبه که همه هم پشت این آقا دراومدن، هیچ کسی هم نمیفهمه این داره سنگ خودشو به سینه میزنه که دوباره پول مفت بگیره و بمونه، در ظاهر غصه نون نداشتن مردمو میخوره، ما خودمون زورمون نمیرسه لباس بدیم خشکشویی، هزینه خشکشویی این آقا رو هم داریم میدیم ، به جز ایران کسی خواهانش نیست،که اگر بود و خوب پول مفت مثل ایران بهش میداد، شک نکنید که یک ثانیه هم اینجا نمیموند، بی بی از بی چادری خونه نشینه،حکایت کیروشه، کارلوس از بی پیشنهادی ایران نشینه، دلش فقط برای خودش میسوزه نه مردم بدون نون مونده ایران
  • مهندس علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    3 45
    با رفتن از دکل رهبری دیگه آخرین صحنه نمایش کیروش بود! جالبه کیروش یک ماه پیش برزیلی بودن دستیار خودش رو عامل خوشحالی ایشون معرفی کرد الان میگه این دروغ کار برانکو بوده!!!!! من موندم سفر غیر مستقیم پرسپولیس به امارات و ژاپن اصلا چه ربطی به کیروش داره؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    47 1
    به نظرم تنها روش مدیریت تیم ملی و دخالت های بیرونی، همین استراتژی کی روش است من خودم پرسپولیسی هستم اما روش مربی تیم ملی تنها روشی است که در ایران جواب میده
  • لنگی بی ستاره IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    48 1
    حالا فردوسی پور مونده این وسط که از کیروش به خاطر عملکرد خوبش حمایت کنه یا به خاطر دیدگاه سیاسیه خودش که چپگراس از وزیر ورزش و به خاطر پرسپولیسی بودن از برانکو حمایت کنه
  • اکبر IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    3 43
    حالا داری می روی کلمبیا اونجا راحت می شوی
  • فوتبال دوست IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 50
    رفتار و گفتار کی روش، برای من قابل درک نیست. چه خوب بود کی روش ذره ای عدل و انصاف داشت و بجای اینکه دیگران را در عدم تمدید قرار داد خود مقصر بداند یک بازنگری به عملکرد رفتاری، گفتاری و کرداری خود می داشت. کی روش در طول هشت سالی که در ایران مشغول است بصورت مرتب از عدم امکانات در ایران گله داشته. کی روش در طول این هشت سال بصورت مستمر از عدم توجه مالی مسئولین به خود و بازیکنانش شکایت داشته. کی روش با حقه و کلک نگاه مردم را از بازی ضعیف تیم ایران در مقابل عراق متوجه قرار داد خودش با وزارت ورزش و شخص وزیر کرد. کی روش حتی از فدراسیون فوتبال ایران در باره قانون بازنشسته ها برای فیفا خبر کشی کرده است. کی روش با تبانی با رسانه های مختلف در طول هشت سال بطور متوسط در هر ماه سه خواهان صوری از دیگر کشور ها برای خود دست و پا کرده است. دست و پا زدن امروز کی روش برای تمدید قرار داد با ایران، حکایت از این موضوع دارد که کی روش درخواست قابل توجهی از دیگر کشور ها ندارد. که اگر داشت بی جهت خود را برای تمدید قرار داد با ایران به اب و اتش نمی زد. قرار داد کی روش با فدراسیون فوتبال مانند قرار داد ترکمان چای است. که اگر نبود، کی روش راه میانبر را انتخاب نمی کرد و متوسل به مقام معظم رهبری نمی شد. بازی ضعیف ایران در مقابل عراق کی روش را بشدت نگران کرده است. برای همین امروز کی روش متوسل به شاخه های انحرافی ورزشی شد و با جار و جنجال و با چاشنی هوچیگری سعی کرد افکار عمومی و ورزشی را فریب بدهد تا شکست احتمالی تیم خودش را، با اینکه دستمزد بسیار بالایی می گیرد توجیه کند. ان هم با بیان موضوعاتی که به هیچ عنوان به وی ارتباتی ندارد. این در حالی است که در قراداد کی روش شرح وظایفش روشن است.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      34 2
      برو بابا
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 49
    اگر بخواهیم سر هم کلاه نزاریم ار نظر روانشناسی همه حرف کیروش این هست که همه مربیان لیگ شکست خورده هستن و برانکو هم باید قبول کنه شکست خورده هست و من ابرقهرمان این فوتبال هستم و دلیل اصلی ناراحتی من از باشگاه پرسپولیس و برانکو این هست که این تیم با رفتن به فینال این تز بنده رو که فوتبال ایران یک فوتبال نابود و شکست خورده هست و من تنها قهرمان اون هستم رو خراب کرده و شخصیت بنده برای این کار لکه دار شده!!!
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 42
    برو پرتغالی عرقخور . برو بی همه چیز . برو نفهم
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    40 2
    خدایش شخصیت تیمی ایران زمان کیروش کجا زمان برانکوی دلال کجا نمونه اش آوردن هموطن ۳۲ ساله اش به پرسپولیس با هفت میلیارد راست میگه کل امکانات مملکت رو برای پرسپولیس بسیج مردن آخرشم هیچی نشد اونوقت پول اردوی قطر خود قطری ها دادن خیابانی چه جوگیر شده بود مگه کیروش چی گفت خیلی ساده گفت این مملکت مافیایی اداره میشه بگو خیابانی مگه کیروش دروغ گفت وضعیت اقتصادی مردم بده بگو اخه تو شدی وکیل مدافع وزیر
  • ح،رجائی IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    41 2
    کیروش فرد متعهد متخصص و کاردانی است که خدمات بسياري به فوتبال ما کرده اما فساد و مافیای فوتبال کشور ما افرادی با این خصوصیات رو برنمی تابه تا الان هم حمایت و فشار افکار عمومی باعثِ ابقای کیروش شده و بی کفایتی مسولان فوتبال در سایه نتایج قابل قبول کیروش مخفی مانده موفقیت واقعی ما در گرو توجه به فوتبال پایه و استفاده از افراد کاربلد چون کیروش در این سطوح هست چنانکه در والیبال اتفاق افتاد اما عزمی در ریشه کنی فساد در فوتبال فاسد وجود نداره و کار دشواری امثال کیروش دارند
  • ح،رجائی IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    39 2
    کیروش فرد متعهد متخصص و کاردانی است که خدمات بسياري به فوتبال ما کرده اما فساد و مافیای فوتبال کشور ما افرادی با این خصوصیات رو برنمی تابه تا الان هم حمایت و فشار افکار عمومی باعثِ ابقای کیروش شده و بی کفایتی مسولان فوتبال در سایه نتایج قابل قبول کیروش مخفی مانده موفقیت واقعی ما در گرو توجه به فوتبال پایه و استفاده از افراد کاربلد چون کیروش در این سطوح هست چنانکه در والیبال اتفاق افتاد اما عزمی در ریشه کنی فساد در فوتبال فاسد وجود نداره و کار دشواری امثال کیروش دارند
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    20 19
    ح
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    1 56
    کیروش بهترین مربی جهان هم باشه آدم نیست همینجا باید بندازنش بیرون
  • من IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 55
    ملت رو چی فرض کرده اگه اینو نگه ندارن یعنی مقابل رهبری ایستادند خوب شناخته ایرانی هارو
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 54
    کی روش هیس ؛میگم علی کریمی بیاد پتتو بریزه رو آب
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      35 1
      علی کریمی ما رو یاد استیل اذین و مالک اختلاسگرش هدایتی میندازه
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    50 2
    حرف های کیروش مختص فوتبال نیست ازاین زدوبندهای پشت پرده زیاد داریم .صداوسیمای میلی هم که به فردی احساسی مانندخیابانی دریک برنامه زنده اجازه میدهد یکطرفه به قضاوت برودحال آنکه حرفهای کیروش بی ربط نبود واقعیت پشت پرده ورزش مابود
  • ایرانی هستم IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 61
    خیلی ساده به این موضوع نگاه نکنید ایشان 8 سال هست مربی تیم ملی ایران هست وهنوز نتوانسته مدالی برای ایران بیاورد. با این همه پولی که ایشان گرفته فقط تونسته بریم جام جهانی ولی صعود نه. رهبر پیام تشکر برای تمام تیم های ورزشی می فرستند و این دلیلی نیست بر اینکه کی روش باشد. رهبر تاکنون در کدامیک از مسایل جزنی وزارت خانه ها دحالت کرده که این مربی دلال توهم برشداشته.
  • علیرضا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    16 16
    در این کشور دولت کاری ندارد که رهبر چه می گوید. اینها بنا را بر مخالفت گذاشته اند.
  • مرتضى IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 48
    اين اقا واسه خودش يه پا ارسن لوپنه.دوما چرا هر ماجرايى رو سياسيش ميكنيد .سوم توى اين مملكت همه مسؤلند از رهبرى تا اون كارمند جزء اگر مملكت مشگل داره همه بايد جوابگو باشند .هركس بهاندازه مسؤليتش
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    21 20
    جانم فدای رهبر
    • BE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      14 27
      یا علی مدد
  • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    32 31
    واقعا دمت گرم آقای کیروش که پوز این اصلاح تبلها را زدی ،مجلس باید فورا این وزیر را بر کنار کنه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    3 44
    دستمزدی که تو می گیری سفره خیلی هارا کوچکتر کرده
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
      0 0
      سلام کیروش مربی گرانی بود و نقدهایی هم داشت. اما کسی بود که در قلبها نفوذ کرد و این یعنی با قلبش کار می کرد و نکته ی دیگر این که به دفاع تیمی ما سبک داد و گرنه حالا حاملها باید از عربستان و امارات دوتا دوتا گل می خوردیم.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    1 37
    میدونی 8 سال اومد ایران اموزش دیده که عین سیاست مداران و مسئولین ما حقوقها و امکانات اشرافی میگیرن اگر قرار خرابکاری کنن از اول پایه ریزی گردن کسی انداختن رو میکنن فقط فرقش اینهکه چون ایران نبوده سواد رشته ای که مسیولیت گرفته رو داره
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    33 1
    بالاخره گفته مشکلات پایه ای غذا وجود داره یا گفته نون ندارند بخورند؟ فرق میکنه. بخصوص که بعدش به پرواز درجه یک مسئولین به خارج اشاره کرده که اگر چه دردناکه که باید یک خارجی بگه اما حرف درستیه
  • بهنام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    1 0
    کیروش درست میگه،وزیر نالایق فقط دنبال موفقیت تیم لنگ هست کاری به تیم ملی ندارد،جون کیروش با برانکو درافتاد میخواد کیروش را زمین بزند
  • علي IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    0 0
    همه تيم هاي ليگ اين رو قبلا گفتن که پرسپوليس تافته جدا بافتس ولي با اين حال اميد وارم اين صحبت هاي کيروش (دخالت سياست در ورزش) اونم پيش خبر نگاراي خارجي بهانه به فيفا واي اف سي براي محروميت پرسپوليس نده امکان داره تيم هاي عربي از همين حرف ها براي محروم کردن پرسپوليس استفاده کنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس