کد خبر 929129
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مصوبه جدید کمیسیون تلفیق درباره ارسال پیامکی تخلفات رانندگی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای ارسال پیامکی تخلفات رانندگی، به مالکان وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، با اشاره به بخشی از مصوبه جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) این کمیسیون، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق بودجه صبح امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) برای ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸ تشکیل جلسه داد.
بیشتر بخوانید:

وی افزود: در این جلسه، یک بند به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، الحاق شد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در تشریح جزئیات پیشنهاد نمایندگان برای الحاق به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، اظهار داشت: طبق این پیشنهاد و مصوبه کمیسیون تلفیق، اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند، حسب اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، موضوع جریمه و تخلفات رانندگی و مواردی که برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مصوب ۱۳۸۹ به متخلفین رانندگی اعلام می‌شود را به صورت پیامکی برای هر تخلف یک بار به مالک وسیله نقلیه اعلام کند.

یوسف‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مقرر شد؛ نیروی انتظامی هزینه ارسال پیامک تخلفات رانندگی را در قبض تلفن مالک وسیله نقلیه منظور و از این طریق وصول کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس