ولایتی نمایه

رئیس‌ هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۲۴ دی ماه با خانواده های داغدار دانشجویان حادثه واحد علوم تحقیقات دیدار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی ضمن عرض تسلیت مجدد و ابراز همدردی گفت: بنده نیز در کنار شما خانواده‌های محترم، سوگوار از دست دادن این عزیزان هستم و خود را موظف می دانم که علل حادثه را در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضائی با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار و همراه شما پیگیر علل و عوامل این حادثه بوده و من خود را متعهد می دانم که اقدامات لازم در راستای احقاق حقوق این عزیزان داشته باشم که این دانشجویان در راه علم تلاش کردند و بر اساس حدیث نبوی، هرگاه جوینده دانش در حال آموختن علم، مرگش فرا رسد شهید مرده است.

بیشتر بخوانید:

همه اقدامات دستگاه قضائی در پرونده حادثه دانشگاه علوم تحقیقات

رئیس هئیت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به سهم خویش در راستای رفع آلام و مشکلات و التیام بخشی به درد و اندوه خانواده‌های عزیز از هیچ کوشش معنوی و مادی فروگذار نخواهیم کرد.

در این نشست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت و حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی گزارشی از پیگیری‌های صورت گرفته پیرامون این حادثه ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از اعضای خانواده‌های این دانشجویان به بیان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد نیز ضمن ابراز تسلیت مجدد و همدلی به خانواده‌های داغدار اطمینان داد که دستورات رئیس هیئت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی را تا حصول نتایج قطعی با جدیت پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس