کی روش

نشریه آ.اس اسپانیا مدعی شد که کارلوس کی روش به حضور روی نیمکت کلمبیا نزدیک تر شده است.

به گزارش مشرق، شایعات بسیاری در مورد جدایی سرمربی پرتغالی از تیم ملی ایران، پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شنیده می‌شود و مقصد احتمالی او به اعتقاد بسیاری از نشریات و منابع، کلمبیا خواهد بود، موضوعی که حالا نشریه معتبر آ. اس نیز آن را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کی‌روش به توافق با تیم ملی کلمبیا؛ وزارت ورزش نخواست من در ایران بمانم!

این نشریه در این رابطه نوشته: " کی روش ایران را به دور دوم جام ملت‌ها رساند و به کلمبیا نزدیک تر شد. سرمربی فعلی ایران به عنوان اصلی ترین گزینه برای جانشینی خوزه پکرمن مطرح شده است. او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشته و تیمش به دور یک هشتم صعود کرده است. سرمربی پرتغالی پس از رقابت‌های قاره‌ای به حضور در کلمبیا خیلی نزدیک شده است.

ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت هاست و آنها تحت هدایت کی روش کیفیت بالایی از خود نشان داده اند، چیزی که در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به وضوح مشهود بود. با وجود عدم موفقیت در صعود از گروه با حضور تیم‌هایی مثل اسپانیا، پرتغال و مراکش، ایران عملکرد خوبی در رقابت‌ها داشت. کی روش کارنامه پرباری تا به حال از خود به جا گذاشته و همین یکی از دلایل اصلی نزدیک شدنش به نیمکت کلمبیاست. او در تیم‌های رئال مادرید، اسپورتینگ لیسبون، تیم ملی آفریقا جنوبی سابقه حضور دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس