کد خبر 927704
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

یک ترفند برای اینکه حیاط درهم و پر گیاه ما آراسته شود این است که به صورت هوشمندانه از عناصر تزیینی و غیر گیاهی مانند کف سازی، نور پردازی، حصارکشی و غیره استفاده کنیم. پاسیو و مسیرهای کفپوش بتنی جدید و نو شده نه تنها فضا را تعریف می کنند بلکه سبب ایجاد کنتراست شده و باعث می شود گل و گیاهان طبیعی بیشتر به چشم بیایند.

چنانچه مصالح کف سازی سنتی مانند سنگ و آجر حس ناخوشایندی را شما القا می کند شرکت کیان برنا ایرانیان پیشنهاد می کند کفپوش های بتنی را امتحان کنید. چراکه این کفپوش های بتنی ارزان تر از سنگ، دارای تنوع رنگی بیشتری نسبت به آجر و همچنین دارای طول عمر بیشتری نسبت به آسفالت می باشد. کفپوش های بتنی در عین کاربردی بودن بسیار مدرن و جذاب به نظر می رسد و به دلیل مدولار بودن برای نصب و تعمیر و تزیین بسیار راحت تر هستند.

مقایسه کامل و موارد استفاده ی انواع واش بتن و کفپوش بتنی

هزینه کفپوش های بتنی چقدر می شود؟
هزینه کفپوش بتنی و موزاییک واش بتن معمولاً کم است وحتی در صورت نصب حرفه ای که شامل آماده سازی و مصالح می باشدهم مقدار هزینه کمی باید بپردازید.

آیا خودمان میتوانیم کفپوش بتنی و واش بتن را نصب کنیم یا نیاز به نصاب داریم؟
با کمی زور بازو می توانید یک پاسیو کوچک را کفپوش بتنی کنید اما برای مسیر های اتومبیل رو یا پروژه های با مقیاس بزگ نیاز به کمک حرفه ای دارید.

پشتیبانی آن به چه صورت است؟
کفپوش بتنی، موزاییک واش بتن و جدول بتنی دارای گارانتی است اما تعداد کمی از شرکت های ارائه دهنده قطعات بتنی گارانتی ارائه می دهند.

این کفپوش ها مناسب کجاست؟
تمامی این کفپوش ها و واش بتن ها مناسب کف سازی محوطه ویلا و پیاده رو هستند اما به صورت کلی می توان گفت فقط کفپوش بتنی می تواند به عنوان کف سازی برای وسایل نقلیه استفاده شود. همچنین در جایی که بارندگی زیاد است میتوانید از کفپوش های بتنی عبور دهنده آب استفاده کنید.

آیا نگهداری از کفپوش بتنی و موزاییک واش بتن آسان است؟
شک نکنید! چرا که شما با مصالح محکمی به نام بتن سرکار دارید که بسیار مقاوم است. تمام کاری که برای نگه داری این کفپوش ها باید انجام دهید این است که هر از گاهی سطح آن را جارو کنید و علف های هرزی که میان درز ها روییدند را بچینید و اگر در تمیز کردن وسواس دارید و می خواهید کفپوش های بتنی و واش بتن ها همیشه مثل روز اول نو به نظر برسند می توانید لکه ها یا کپک های ایجاد شده روی کفپوش بتنی و واشبتن را با با مواد مخصوص تمیز کنید. در اقلیم های برفی از ضد یخ غیر کلوئیدی استفاده کنید.

مزایای کفپوش بتنی و موزاییک واش بتن
نصب آسان: موزاییک بتنی و واش بتن به دلیل داشتن سطح زیرین صاف و یکدست و داشتن سایزبندی مشابه و همچنین داشتن اشکال جفت شونده در مقایسه با سنگ نصب سریع تری را دارا است.

ضد لغزش: موزاییک های بتنی در مقایسه با بتن درجا ریخته شده انقباض بهتری دارد خصوصاً در جایی که با شیب راهه مواجه هستیم.



انعطاف پذیری: بر خلاف بتن درجا ریخته شده و آسفالت هر کفپوش بتنی می تواند جداگانه حرکت داده شود. آسفالت و بتن درجا ریخته شده به دلیل یخ زدگی و رشد ریشه گیاهان دچار ترک می شوند اما این اتفاق در کف پوش بتنی و واش بتن نمی افتد. تعمیر کفپوش بتنی آسان است به این صورت که بلوک آسیب دیده را بلند کنید، تعمیر کنید و در جایش قرار دهید. به همین سادگی!

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: کفپوش های بتنی و واش بتن می توانند در برابر یخ زدگی بدون اینکه ترک بخورند یا گسیخته شوند مقاومت کنند. اگرچه لازم است که در کارخانه حین ساخت از حداقل استاندارد های لازم برای تغییرات آب و هوا برخوردار باشند.

جهت ارتباط با شرکت کیان برنا ایرانیان و دیدن نمونه کفپوش های بتنی اجراشده توسط این شرکت می توانید به وب سایت www.kianborna.com سر بزنید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس