جهاد اسلامی: توپ در زمین رژیم صهیونیستی است

یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش بس در نوار غزه گفت که اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، علی ابوشاهین، عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: توپ اکنون در زمین رژیم صهیونیستی است و پیشنهادی که مقاومت با آن موافقت کرد به روز بعد از جنگ اشاره‌ای ندارد زیرا این موضوع کاملا فلسطینی است و به کسی نیاز نداریم که آینده سیاسی ما را مشخص کند.

وی تاکید کرد: مقاومت بر این مساله پافشاری کرد که روند مسائل درمورد عقب‌نشینی دشمن تا مرزها در مرحله اول واضح و روشن باشد.

ابوشاهین خاطرنشان کرد: متنی که به رژیم صهیونیستی امتیاز وتو و دخالت در مساله اسرای فلسطینی را می‌داد، خط خورد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دوشنبه شب در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت این جنبش با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، سران این رژیم طرح پیشنهادی را قبول نکرده اند اما در عین حال درصدد اعزام هیاتی برای بحث درباره آن هستند. همزمان با تهدیدهای مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 1
    بندگان خدا با پیشنهادهای ظالمانه رژیم صهیونیستی موافقت کردن، خودش موافقت نکرده! عین آمریکا که ما روبرد برجام بعد پاره کرد. اسراییل فقط نیاز به نابودی داره. آدم نمیشن این وحشی ها
  • TR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    فعلا توپو نگه داشته !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس