علی مطهری

علی مطهری در حالی با کارگر مدعی شکنجه توسط وزارت اطلاعات ملاقات کرد که طی سالیان اخیر هرگز حاضر نشده به عنوان یک تکلیف پیگیر جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران باشد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اخیراً اسماعیل بخشی که گفته می‌شود، عضو یک حزب کمونیستی ضدانقلاب هم می‌باشد، مدعی شد هنگام بازداشت از سوی وزارت اطلاعات شکنجه شده است. اما طی دو روز اخیر پس از بررسی‌های انجام گرفته، این ادعا از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، و وزیر اطلاعات تکذیب شد.

با این وجود فرزانه زیلایی وکیل اسماعیل بخشی از دیدار مطهری با بخشی خبر داده و گفته است: دعوت آقای مطهری روز سه‌شنبه ۱۸ دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری، نشستی با اینجانب و اسماعیل بخشی، درخصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.

بیشتر بخوانید:

کاسه‌ای که زیر این نیم کاسه بود!

نتیجه بررسی پرونده ادعای شکنجه بخشی در مجلس+فیلم

تاکید وزیر اطلاعات بر شکنجه نشدن اسماعیل بخشی


وی اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.


اکنون سوال این است که چرا مطهری حاضر است به دروغ‌پراکنی علیه وزارت اطلاعات - آن هم در حالی که رسماً در لیست تحریم‌های اروپا قرار گرفته - بها بدهد اما حاضر نیست سراغ کارگران هفت‌تپه یا برخی کارخانه‌های مشابه برود، و حقوق و مطالبات همین کارگران را از وزرا و مدیران دولتی پیگیری نماید؟

چرا هرگز امثال مطهری درباره واگذاری‌های بی‌ضابطه از دولت سوال نمی‌کنند؟

چرا این طیف هرگز یک مدیر ارشد دولتی را به خاطر سوءمدیریت اقتصادی زنجیره‌ای که موجب نابودی اندوخته ارزی، و ایجاد رانت و تزریق تورم به معیشت طبقات پایین شد، به شکل جدی مؤاخذه نمی‌کنند اما وقتی چالش و التهاب ایجاد شد، کنار جریان رسانه‌های دروغ‌پراکن ضدانقلاب قرار می‌گیرند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    37 11
    وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات سپاه باید مطهری را به طور کامل رصد کنند تا ارتباطش با فتنه گران و بقیه معاندین کشف شکد چون ایشان همیشه از آنها دفاع میکند بی ارتباط نیست
  • علی AE ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    19 11
    پسر کاو ندارد نشان از پدر
    • مهربان IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
      8 1
      گیرم که پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تو را چه حاصل
  • CH ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    17 4
    عنصر دروغگو؟! هیهات از این همه رو!
  • هموطن IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    13 1
    علی مطهری متاسفانه به دنبال تطهیر خود در جامعه است تا اینکه به فکر معیشت و گرفتاری مردم باشد. تو این چند سال که در مجلس تشریف دارید جز یکی به نعل یکی به میخ برای ما کارگران چکار کردید؟
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    13 14
    آیا مسئولین سایت مشرق به فکر مرگ و قیامت هستند؟
    • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
      9 10
      تو خودت قیامت سرت میشه؟
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
      10 10
      آیا جانوران اسلاحتلب برای سلاخی شدن آماده هستن؟
    • FR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
      5 1
      "آیا جانوران اسلاحتلب برای سلاخی شدن آماده هستن؟"! داعشی خشک مغز!
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    14 0
    چرا اعلام نمیکنید مطهری بچه هاش کجا هستن و خانه اش کجاست؟ و حقوقش چقدر است؟ اصلا خود اقای مطهری اعلام کند .. چرا به جای اینکه سنگ مردم تهران را به سینه بزنه رفته هفت تپه سنگ اونارو به سینه میزنه؟ اینم یه قتنه دیگه است؟ اقا تکلیف خودتو روشن کن .. نماینده ما هستی؟ یا جای دیگه؟ اگر نماینده ما هستی چرا برای مردم تهران کاری نمیکنی؟
  • سید IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    7 1
    یادمان نرود که چهار تفنگدار وکیل الدوله که در یک تقسیم کار بین اصلاح طلبان تهوع آور وظیفه جاده صاف کنی لیبرالیسم در مجلس را بر عهده گرفته اند، عبارتند از: مطهری، وکیلی، مازنی و صادقی!
  • بی نشان IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    2 1
    مشرق متاسفانه پیامهای منو بعضا درج نمیکنید!! چرا نداره علی مطهری ## رسولخداص فرمود::هرکس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت خواهد مرد-یعنی زندگیش همانند اعراب دوره جاهلیت خواهدبود -/وقتی مطهری شناختش از امام زمان در حد گمراهی ست ک میگوید اگر نوای خوش وشعرعرفانی باشد امام در آن کنسرت شرکت میکند!!/معاذالله وقتی این ادم اینقدر شناختش از صاحب الزمان امامان عج اینقدر بیراهه ست حالا میخواهید شناخت و رفتاری درست نسبت به سربازان گمنام امام زمان داشته باشه! اسفا این یارو نایب رییس مجلس قانون گذاری در نظام زمینه ساز ظهور است //شورای نگهبان اگر تقوای الهی داشته باشد باید اینو رد صلاحیت کند -قضاییه باید مجازاتش میکرد-روایت در اصول کافی :چیست این مرگ جاهلی نلشی از عدم معرفت امام زمان ؟ جواب را امام فرمود:گمراهی-نفاق-کفر-مشرق اگر پیام رو منتشر نکنی در برابر امام زمان و امتش و ولی فقیه نایبش منافقی -ولله اینها عین روایت بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس