محمدرضا تابش

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به جلسه هیاتی منتخب از این فراکسیون با مسئولان وزارت اطلاعات، گفت: طبق اعترافات و اسناد، اسماعیل بخشی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور مراوده داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه فراکسیون امید درباره موضوع ادعای شکنجه اسماعیل بخشی، گفت: هیأتی از فراکسیون امید با اسماعیل بخشی و وکیل ایشان ملاقات کردند. فراکسیون امید نیز در جلسه‌ای با مدیرکل اطلاعات استان خوزستان، وزیر اطلاعات و معاون امور مجلس وزیر اطلاعات و دوستانی که با بخشی ملاقات کردند به بررسی مسئله شکنجه وی پرداخت.

بیشتر بخوانید:

شکنجه اسماعیل بخشی صحت ندارد

ارتباط و مراوده اسماعیل بخشی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهارات هیأت منتخب فراکسیون امید را یادآور شد و تصریح کرد: طبق اعترافات اسماعیل بخشی و اسنادی که ارائه شده، این فرد ارتباط و مراوده‌هایی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور داشته است.

زد و خورد اسماعیل بخشی با مأموران ناجا حین انتقال به اهواز

وی افزود: آنچه بر ما مُسجل شده اینکه اسماعیل بخشی شکنجه نشده است، در واقع در معیت دو مأمور انتقال ناجا از شوش به اهواز زد و خوردی بین بخشی که دستش باز بوده و مأموران صورت می‌گیرد، مصدومیت هم ظاهراً نشأت گرفته از این زد و خورد است. هیأت منتخب فراکسیون مقرر شد تا همه موضوعات را مورد بررسی بیشتر قرار دهد تا به جمع بندی دقیقی برسیم.

دستگیری اسماعیل بخشی توسط پلیس امنیت

تابش در ادامه یادآور شد: در جلسات مذکور در مورد اینکه آقای بخشی توسط پلیس امنیت دستگیر شده هم صحبت شد، البته وزیر اطلاعات اذعان دارد مامورانی که با اسماعیل بخشی زد و خورد کردند از کادر وزارتخانه نبودند اما از همکاران بوده‌اند.

در هیأت رئیسه فراکسیون امید تصمیم خواهیم گرفت که گزارش نهایی را در اختیار چه نهادی قرار دهیم

نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هیأت منتخب فراکسیون باید گزارش جلسه خود را به فراکسیون ارائه کند، سپس در هیأت رئیسه تصمیم خواهیم گرفت که این گزارش را در اختیار چه نهادی قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسن IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    18 1
    کمونیست؟ کمونیستهای عالم که روسیه و چین هستند که مگه با ما در خط مقاومت نیستند ؟ ما که نفهمیدیم توی این دنیا بالاخره چه خبره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس