کد خبر 925389
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
عباس راکی

داور فوتبال ایران گفت: به خاطر اتفاقات رخ داده در کلاس داوری امسال و دوره‌های قبل از داوری فوتبال خداحافظی می‌کنم.

به گزارش مشرق، عباس راکی در مورد کتک‌کاری در کلاس داوری در این دوره و دوره‌های قبل اظهارداشت: واقعیت این است که ایرج احمدی و قاسم واحدی همواره با من مشکل داشتند، در کلاس داوری در رشت قاسم واحدی من را اخراج کرد که آن حوادث رقم خورد، من هم بعد از آن درگیری‌ها از همه داوران معذرت خواهی کردم اما در دوره قبلی در کرج باز هم به بهانه‌هایی من را در هنگام تست دادن اخراجم کردند.

بیشتر بخوانید:

داور بزن بهادر دوباره خبرساز شد!

وی افزود: در این دوره هم شرایط به گونه‌ای بود که حتی قبل از رفتن به تست به نوعی به من اخطار دادند و تهدیدم کردند که اگر دست از پا خطا کنم ممکن است اخراج شوم و در نهایت در حالیکه من مشغول تست بودم یک بار به من اخطار دادند و بار دوم اخراجم کردند آن هم در حالیکه هیچ خطایی مرتکب نشده بودم.

راکی در مورد کتک‌کاری‌اش در کلاس داوری گفت: من به سمت مسئول تست رفتم و به او گفتم چرا اخراجم کردی و او را هل دادم اما ایشان با چوب به من حمله کرد! من هم مجبور شدم از خودم دفاع کنم ولی درگیری‌ای با فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نداشتم اما یک مطلب را می‌خواهم بگویم اینکه به خاطر اتفاقات رخ داده در این مدت، من از داوری فوتبال خداحافظی می‌کنم و دیگر در داوری فعالیت نخواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    2 0
    ما را ترک مکن ... بدون تو هرگز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس