کد خبر 925735
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
عباس راکی

رئیس دپارتمان داوران با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در تست‌گیری داوران لیگ دسته اول گفت که این پرونده به کمیته اخلاق رفته است.

به گزارش مشرق، داود رفعتی درباره اتفاقاتی که در تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ یک فوتبال رخ داد، گفت: متأسفانه با توجه به گزارشات رسیده اتفاقات ناخوشایندی در روز تست‌گیری داوران لیگ دسته اول فوتبال رخ داد. عباس راکی که مسبوق به سابقه نیز بوده اخطار اول را زمانی می‌گیرد که قبل از سوت حرکت کرده و این عمل در بار دوم نیز رخ می‌دهد و از زمین تست اخراج می‌شود. متأسفانه از لحاظ روانی این داور به هم می‌ریزد و کنترل خود را از دست می‌دهد رفتارهای زشت و ناخوشایندی از وی سر می‌زند.

بیشتر بخوانید:

داور بزن بهادر دوباره خبرساز شد!

وی افزود: کمیته داوران پرونده این داور متخلف را سریعاً به کمیته اخلاق ارجاع داده است تا در اسرع وقت مراجع قضائی فدراسیون به تخلفات وی رسیدگی کند. ضمناً اینکه راکی رئیس هیئت فوتبال شهرستان ای زه نیز است و مطمئناً کمیته اخلاق تصمیم‌گیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

رئیس دپارتمان داوران خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران همیشه تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای برگزاری دوره‌های توجیهی برای داوران در نظر بگیرد. از ۱۲۰ داور و کمک داور لیگ دسته اول فوتبال که در این کلاس شرکت کردند، ۱۶ نفر از آنها نتواستند تست‌های آمادگی جسمانی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند که به نظر آمار قابل قبولی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    0 0
    دروغ می گید! چون به شما باج نداده و دستبوسی نکرده اخراجش کردید. مدیریت شما مثل مدیریت بچه های زیر هفت ساله هست. من مامانمو می خوام!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس