مادر شهیدان ناصحی - خاله شهید محسن حججی - کراپ‌شده

از کادر پرستاری درخواست نمودند که جابه جایی بیمار خطرناک است و اگر امکان دارد شبانه مرخص نگردد. این در حالی ست که در آن زمان مرکز CCU پنج تخت خالی داشت اما پرستار گفت ما تخت را نیاز داریم!

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حاجیه خانم معصومه حججی، مادر شهیدان علی، عباس و حسینعلی ناصحی و مادربزرگ شهیدان احمد تاسعی و مهدی نوریان، به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور، امروز بعد از نماز ظهر و عصر، برگزار خواهد شد.

اعلامیه مراسم تشییع

بی مهری بیمارستان به مادر ۳ شهید

این مادر مقاوم، دختر مرحوم شیخ احمد حججی و خاله ی پدر شهید محسن حججی بود که در روزهای پایانی عمرش به رغم بیماری شدید و نیاز به رسیدگی های بیمارستانی، با برخورد نامناسب پرسنل بیمارستان شهید محمد منتظری روبرو و به اجبار، ترخیص شد.

بیشتر بخوانیم:

مادر شهیدان «موسوی» درگذشت

روز خواستگاری خبر شهادت دادند / پیکر محمد جایی برای بوسیدن نداشت!

رفتن به جبهه جایزه کارنامه قبولی یک جوان

یکی از اقوام مرحومه، نامه ای از شرح حال این مادر در اختیار مشرق قرار داد که متن کامل آن چنین است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری) در تاریخ ۲۰ آذر ۹۷ به علت نامساعد بودن حال عمومی خانم معصومه حججی مادر شهیدان والا مقام با فوریتهای پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل شده و پس از معاینات اولیه اورژانسی اقدام به انتقال بیمار به بیمارستان شهید محمد منتظری می نماید. در بدو ورود دختر ایشان همراه بیمار ابتدا به پذیرش راهنمایی و از نامبرده درخواست ۶,۵۰۰ تومان جهت پذیرش می شود. به علت شتاب زدگی، همراه بیمار پول همراه خود نداشته است و مجبور می شود جهت پذیرش از یکی از کادر اورژانس بیمارستان این مبلغ را قرض گرفته تا معاینات پزشکی و آزمایشات اولیه صورت پذیرد.

مادر شهیدان ناصحی در منزل

در ادامه خانم معصومه حججی مادر شهیدان به بخش زنان منتقل شده و با وخیم تر شدن حال ایشان به مرکز ccu بیمارستان انتقال پیدا می کند.
از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۷ بیمار، هوشیاری خود را از دست داده و به علت عدم رسیدگی بیمارستان، بیمار کلیه های خود را از دست داده و در روز پنج شنبه ۲۲ آذر بیمار به کما می رود.
در روز پنج شنبه ۲۲ آذر، بیمار در حالی که در حالت کما و از نظر کلیه مشکل داشت ساعت یک بامداد از طرف کادر پزشکی بیمارستان ترخیص شد که خانواده ی این بزرگوار پس از آگاهی با حضور در مرکز ccu و مشاهده حال وخیم بیمار که هوشیاری نداشت و با اکسیژن تنفس می کرد از کادر پرستاری درخواست نمودند که جابه جایی بیمار خطرناک است و اگر امکان دارد شبانه مرخص نگردد. این در حالی ست که در آن زمان مرکز CCU پنج تخت خالی داشت اما پرستار گفت ما تخت را نیاز داریم!

مادر شهیدان ناصحی در آخرین روزهای حیات

با هماهنگی کادر پرستاری و ارزیابی شرایط بیمار ماسک اکسیژن از صورت بیمار جداشد و عدد مانیتور ۷۴ رانشان می داد که به شدت در حال تنزل بود.

خانواده شهیدان ناصحی جهت تهیه ی کپسول اکسیژن و متعلقات آن به مغازه روبروی بیمارستان مراجعه کرده و نسبت به خرید کپسول اکسیژن و ریگلاتور اقدام می نمایند.
در ضمن اطرافیان (دخترها و دامادها) به هیچ عنوان راضی به ترخیص بیمار نبودند که با تماس های مکرر بخش CCU بیمار بدون رضایت همراهان، تسویه حساب انجام شد و با آمبولانس خصوصی بیمار را با شرایط حاد به منزل منتقل کردند.
لازم بذکر است یا جابجایی بیمار در مورخ ۲۳ آذرماه به بیمارستان شهید صدوقی اصفهان مادر این شهیدان بزرگوار از کما خارج شده و وضعیت جسمی ایشان رو به بهبود بود.

سایت خبری مشرق، ضمن تسلیت به خانواده ناصحی و حججی، امیدوار است با پیگیری های مسئولان بنیاد شهید و وزارت بهداشت و درمان، ضمن برخورد قاطع با مسببان این رفتار با خانواده شهیدان ناصحی، از تکرار آن برای سایر شهروندان ایرانی جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    چه خبره تو این مملکت؟ این اسلامه؟مسئولان ما مسلمونند؟ کافرا چرا اینقدر خوبن؟
    • پسر ایرونی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      68 20
      خوب مسئولین بدبخت چکار کنند دیگه هرجاش و می گیرن یه جای دیگه اش میزنه بیرون! بابا ایراد از خود ما ایرانیاست با این بی فرهنگی هامون. خوب اون پرستار بی انصاف و بی فرهنگ نباید اینکار رو بکنه! مثل این پرستگار و تو میلیونها پست دیگه هم از این آدمها بسیار بسیار داریم. بد مردمی داریم بد. البته بلا نسبت مردم عزیز و فهیم و بافرهنگمون.
    • SE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      3 6
      در پیت
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    این دیگر ترخیص بیمار نیست و مصداق قتل عمد است
  • ابواحمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    71 2
    لطفا تو برچسب هاتون قبل عنوان "شهید محمد منتظری" کلمه بیمارستان رو هم ذکر کنید سابقه برخورد بد کارکانان این بیمارستان با مردم زیاده و سرویس دهی شون هم مزخرفه برا همینه که مردم عمدتا به بیمارستان فاطمه الزهرا مراجعه می کنند
  • FR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    80 3
    خانواده شهدا منتظر هیچ مساعدتی نباشند در شمال تهران بیایند دور دور خودروهای میلیاردی آقازاده ها را تماشا کنند حالشان خوب می شود
    • امانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      42 3
      گرچه بفرموده قران کریم کل من علیها فان در مورد همه جانداران صادق هست واین حاجیه خانم مرحوم والا مقام نیز یکی از میلیاردها انسان مخاطب این ایه شریفه هست اما تاسف بار هست که در دولت وحکومت اسلامی اینچنین رخ بدهد واین نیست مگر انتخاب خودمان در ریاست جمهوری ومجلس که از ماست که بر ماست
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      47 2
      کل مملکت بیان ،ثمره تصمیمات وانتخاب غلطشان که نتیجه آن اشرافیگری است ببینند
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    32 1
    رحمت لله
  • طاهروند IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    42 7
    این داعشیهای آدم کش راباید محاکمه کرد . مادرشهیدحججی ام الشهدای مابود . این یک رویه است برادرجانبازمن هم بدون رسیدگی باعدم حضورکادربشهادت رسید ووقتی پزشکلن رسیدند حراست آنجابااینکه میداند ایشان جانبازشیمیایی ومغزی است درجواب یکی ازپزشکان بعدازشهادتش دست پسرنوجوانش رامیگیردوفشارمیدهد که نگوید جانبازبود چون میدانست درصورت شکایت خانواده به دردسرمی افتند . برادرم مظلومانه بشهادت رسید واین شخص که آشناهست سه باردرجواب پزشک میگوید جانبازنبوده وبرادرم رافوتی ثبت کردند وجالاسالهابعدازشهادت ومظلومیت برادرم داغمان تازه ترشد . ای آقا فرزندانت را دریاب ای مردم آیااین کشتن نیست ؟ بغضهایمان راچه کنیم ؟ امیدوارم اینهامحاکمه شوند . هیهات که انتقام ازماشمارا رستگارکند ای جلادان درلباس میش که گرگ بودن شما برای ما روشن است . صدای مارا فقط خداشنید امابایداینهامحاکمه شوند . آخ مادرمظلوم خدا تورابه پسرت رساند اما درد تو برای ما آتشی درجانمان انداخته است .
  • امیر IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    28 27
    آقای وزیر محترم عوض استعفاء دادن به این بدبختی های مملکت رسیدگی کن . استعفاء کردن شما بخاطر کاهش بودجه موجه نیست اما بخاطر آنچه در این چند سال در حوزه درمان قشر فقیر و ضعیف جامعه اتفاق افتاده کاملا" موجه خواهد بود .
  • رضا TR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    اگر این ۳ فرزند شهید به خاطر ما شهید نشده بودند اجازه می دادند به مادرشان توهین شود مطمبن باشد که به ادن خدا و تابع ولایت اماده انتقام از کسانی هستیم که به اهل بیت و شهدا بی احترامی کامل می کنند و تا حد اعلی به مردم عادی ظلم می کنند ان روز لانه موش هم پیدا نخواهند کرد صبر ما از ترس ما نیست از ولایت پذیری ماست وگرنه هر روز برای ان لحظه دعا می کنیم
    • سامان IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      بشین بینیم بابا کناربخاری نشسته شعار میده
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    22 3
    اگر درست باشد انتقام بگیرید از این فرشتگان مرگ که فقط فکر جیب و معده اشان هستند. لعنت خدا بر هر چی آدم بی صفت. تف به روی چنین کادر بیمارستانی.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    33 2
    وای، اصلا مادر شهید نباشد مریض بوده چرا باید ابن برخورد با بیمار بشه،باید شدید برخورد شود اصلا بی کس بوده‌ایم بوده چرا مسولین بیمارستان رحم ندارند
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    27 1
    آگه در جایی دیگر این اتفاق می افتاد مادر شهید نبود ببین سلبریتی ها چکار می کردن
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      19 2
      سلبریتی های ما فقط دغدغه سگهای خود و جان اروپاییها را دارند....چون مانند سگ دست آموز غربی ها فقط به آنها وفادارند و برای آنها شکار میکنند
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    20 1
    بقول وزیر بمال ، مردم رای دادند و باید تحمل کند و کسی حق اعتراض نداره.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    20 1
    لعنت لعنت لعنت خدا بر هر چه بی چشم ورو هست تف برروی بی شرمان از خدا بی خبر
  • اصلاح طلب AU ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    3 18
    یادتون هست در برابر ما ایستادید؟ همه ی وفا داران شما را به درک واصل خواهیم کرد.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    12 0
    حالا از همه چیز بگذریم اگر مادر خودشان بود چکار می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    7 2
    عروج شهادت گونه داشته
  • حسین سیستانی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    17 2
    وقتی وزیرش بگه بمال دیگه از کادرش چه توقعی دارین
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    7 1
    وزیر بهداشت مرده ؟ باید جواب بده
  • عباس IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    9 2
    ای مادر جان لحظه ملاقات با آقا امیرالمومنین علیه السلام سلام ما را هم به حضرت ارباب برسانید. اگه به شما در لحظات آخر ترک دنیای نا مهربان جسارت شد بدانید که این زمین پر بلا جایی برای شما اسمونی ها نداره و این خار و خاشاک مسکن و ماوای شما نیست. خاک بر سر این نا مرد ها اگه چشم برا دیدن داشتن می دیدن که سر مبارکت رو دستای مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها بوده. عروج ملکوتیت مبارک باشه مادر برای ماهم پیش حضرت زهرا شفاعت کن. تو را قسم می دهیم به حضرت ابوالفضل یاد ماهم باشید.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    9 1
    اف بر وزارت بهداشت
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    7 0
    مملکت اسلامی ما عند اسلام و عدالت است لعنت خدا بر این دولت نابکار و مجلس فرمایشی وقتی جای حق و باطل عوض شود همین میشود
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    6 0
    بازایشون مادرشهیدن تونستن پیامشون روبرسونند که البته خدابیامرزه پسراشو امابه خدا هستن کسانی که دستشون به هیچ جابندنیست بایدیکباربرای همیشه برخوردبشه البته پرستارفرمانبره اصل مدیریته
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 2
    یه بر افراطی سبک مغزید که فقط حق زندگی رو مختص خودتون و اطرافیان متحجرتون میدونید...
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    8 2
    ماهمه مدیون شهداییم.اینه رسم تکریم خانواده شهدا؟؟؟؟اینه رسم تکریم ارباب رجوع؟؟؟داریم کجا میریم.؟اگه چن تا مسیول متخلف رو در ملاعام شلاق میزدند وضعمون این چنین نمیشد
  • دبیر IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    این نمونه ای از خروارها تکبر پول پرستان است بنده بچه ام را ساعت ۱۱ شب در تابستان از زابل به زاهدان با تشخیص پیچش روده از نوع وخیم انتقال دادم برای جراحی و با پزشک جراح هم هماهنگ تا در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان جراحی شود اما ساعت ۲ صبح بچه ام را پذیرش نکردند و مجبور شدیم با ماشین تاکسی به بیمارستان امام علی ببریم
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    لعنت خدابر مسعول ومقامی که به خانواده شهدا وجانبازان ظلم وتعدی کند
  • علی رفعتی AE ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    خانواده محترم شهیدان و جانبازان مدافع کشور ، اینگونه رفتارها نشان میدهد که دشمنان این انقلاب تا کجا پیش رفته اند و مسیر انقلاب را بوسیله نفوذیهای خود منحرف کرده اند. باید چاره ای کرد تا شاهد اینهمه وقاحت نباشیم.
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    1 0
    وقتی به جانباز رحم نمیکنند به خاله شهید که جای خود دارد
  • محمد IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    چرا همه نظر بیخود میدید ..هیچ مریضیو خارج از ساعات اداری ترخیص نمیکنند ..اینا همش چرته
  • زهرا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    همین شهیدا را ببینید خجالت بکشید همه ما مدیون این شهیدانیم مسئولین با ید با کادر درمانی برخورد جدی کنند. واقعا تکریم اربا ب رجوع اینه اونم یک مادر ام شهدای عزیزیمان. جوابگوی خون شهیدانش نباشید
  • زارع IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    خدا روحش شادکنه مادر بزرگ من هم مادر شهید بود ود بیمارستان فوت شد مسئولین حواستون به خون شهدا باشه
  • US ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    اینها به هیچ رحم ندارند چه رسد شهدا مادر شهید ا همه عوامل باید اخراج شوند و به سزای عمل خود برسند
  • ابوالفضل IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    همه ی ما به خانواده های معزز شهدا مدیونیم . بخصوص به همسران محترمه شهدای گرانقدر. حواسمون باشه فردا باید جواب پس بدیم
  • هموطن IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    1 0
    خاک برسر این چنین مسئولان ناشایست که ای بار هم ازبیمارستان سردر آوردند.
  • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    آیا اگه سه پسر غیرتمند این مادر غیور زنده بودند می ذاشتن ماردشون اینطوری با این حال از بیمارستان توسط عوامل بی غیرت مرخص بشه اونم با اون حال و در اون موقع شب ادم نمیدونه چی بگه گریه داره بخدا کاش پسرات بودند و بی کس نبودی مادر : خدا رحمتت کنه
  • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    شهدائ ما مظلوم رفتند و مظلومتر شدند با ابن صاحبان بی انصاف مملکت شرمنده شهدا باشید جه این دنیا و چه اون دنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس