کد خبر 42763
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

يک بيمار قلبي از حدود هزار روز قبل تاکنون در بيمارستان قلب شهيد رجايي در کما فرو رفته است و مسئولان و پرسنل اين بيمارستان از هيچگونه خدمات درماني به اين بيمار که در زندگي نباتي به سر مي برد کوتاهي نکرده اند و تمامي هزينه هاي او توسط بيمارستان تامين شده اس

به علي انصاري فر، سرپرستار بخش جراحي مردان بيمارستان قلب شهيد رجايي با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار مهر به تشريح وضعيت اين بيمار قلبي اشاره کرد و افزود: اين بيمار که مردي 52 ساله از اهالي شمال کشور است، حدود سه سال قبل به دليل سکته شديد قلبي و نارسايي اکسيژن به مغز در کما فرو مي رود.

وي با عنوان اين مطلب که همه از اين بيمار قطع اميد کرده اند، گفت: اخلاق پزشکي و انساني به ما اين اجازه را نمي دهد که او را رها کنيم. به طوريکه در اين مدت توسط دستگاه به زندگي نباتي خود ادامه مي دهد و پرسنل و تيم درماني حتي يک لحظه او را فراموش نکرده اند.

انصاري فر ادامه داد: ماساژ، مشاوره درماني، حمام روي تخت، تغذيه از راه لوله و... از جمله خدماتي است که به طور مداوم به اين بيمار ارائه مي شود.

سرپرستار بخش جراحي مردان بيمارستان قلب رجايي با تاکيد بر اينکه اين بيمار پس از گذشت هزار روز بستري بودن روي تخت هنوز يک سانت زخم بستر نگرفته است، تصريح کرد: اين موضوع از نظر پزشکي در نوع خود کم نظير و يک رکورد است که اين مسئله حکايت از تلاشهاي پرسنل و کادر درماني بيمارستان دارد که او را رها نکرده اند.

وي با اعلام اين مطلب که از همان روز اول تا کنون خانواده بيمار او را فراموش کرده اند، افزود: فقط هرچند ماه يک بار سري به او مي زنند و مي روند.

انصاري فر با اشاره به هزينه هاي سرسام آور بستري بيمار در بخش ICU ، گفت: هزينه يک شب ICU در بيمارستان دولتي 90 هزار و خصوصي 700 هزار تومان است. هزينه هايي که تاکنون براي اين بيمار هزينه شده است با تعرفه هاي دولتي 75 ميليون تومان شده است که اگر در بيمارستان خصوصي بود، يک رقم نجومي مي شد.

وي افزود: تمامي هزينه ها توسط بيمارستان قلب شهيد رجايي تقبل شده و خانواده اش حتي يک ريال هم نداده اند.

سرپرستار بخش جراحي مردان بيمارستان قلب شهيد رجايي در ارتباط با وضعيت اين بيمار، گفت: همه از او قطع اميد کرده اند اما به لحاظ اخلاق پزشکي و انساني ما به خود اجازه نمي دهيم او را از دستگاه جدا کنيم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس