کد خبر 923236
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
علی قلی زاده

جام ملتهای آسیا 2017 می توانست برای علی قلی زاده سکوی یک پرش بلند باشد اما بخت با این ستاره تکنیکی یار نبود.

به گزارش مشرق، علی قلی زاده بی تردید یکی از آماده ترین لژیونرهای شاغل در فصل جاری فوتبال اروپا است که بازی های درخشانی برای شارلوا انجام داده اما یک اتفاق تلخ باعث شد او در اوج آمادگی جام ملت ها را از دست بدهد؛ مصدومیت او به دقیقه 52 بازی با اندرلخت بر می گردد، جایی که او قصد نفوذ داشت اما با تکل خشن مدافع حریف به زمین افتاد، مصدوم شد و در 2 بازی بعدی تیمش هم حضور نداشت.  


قلی زاده که یکی از آماده ترین بازیکنان تیم ملی در ماه های گذشته بود و حتی یکی از زیباترین گل های این تیم را برابر ونزوئلا زده بود، به اردوی تیم ملی در قطر هم ملحق شد تا کی روش ثابت کند چقدر به سبک بازی او اعتقاد دارد اما بعد از چند جلسه تمرین اختصاصی مشخص شد او نمی تواند در جام ملت ها بازی کند و این بازیکن که از لیست تیم ملی برای جام جهانی هم خط خورده بود، این بار جام ملت ها را هم از دست داد.


هافبک تیم ملی بی تردید یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تیم ملی بود که حضور او می توانست هر حریفی را به دردسر بیندازد اما بدشناسی این بازیکن و یک مصدومیت بد موقع باعث شد او هم در ردیف بازیکنانی مثل کاوه رضایی، سعید عزت اللهی و علی کریمی قرار بگیرد که جام ملت ها را به دلیل مصدومیت از دست می دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خط خورده تیم ملی هم مشخص شد/ لیست نهایی ایران برای جام ملت‌های آسیا


علی قلی زاده در جام جهانی آخرین بازیکنی بود که از لیست تیم ملی خط خورد و به عنوان بازیکن بیست و چهارم هرچند نامش در لیست نبود ولی همراه تیم به روسیه رفت و حتی در تمرینات هم شرکت کرد؛ قلی زاده این بار نه به دلیل مسائل فنی بلکه به دلیل مصدومیت آخرین بازیکنی بود که از لیست تیم ملی خط خورد تا در این تورنمنت مهم هم بازیکن بیست و چهارم تیم ملی باشد و جایی در لیست نهایی نداشته باشد.


البته در مورد قلی زاده نباید فراموش کرد  که او فقط 22 سال سن دارد و طبعا بازهم او را در اردوهای ملی خواهیم دید و چه بسا در مرتبه های بعدی جزو پیشقراول هایی که نسل امروز تیم ملی را نوسازی می کنند. چهره هایی مثل او، ترابی، محرمی و جوان هایی که در فوتبال ایران به شکوفایی خود ادامه داده و امیدوارمان می کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس