لی دونگ گوک

ملی پوش سال های نه چندان دور فوتبال کره جنوبی رویای پیروزی تیم ملی کشورش مقابل ژاپن در فینال جام ملتها را دارد.

به گزارش مشرق، در آستانه شروع رقابت های جام ملتهای آسیا، بازار پیش بینی های افراد مختلف در این باره داغ است. لی دونگ گوک، ستاره تیم ملی کره در سال های نه چندان دور و آقای گل جام ملتهای 2000 پیرامون رقابت های پیش رو نظر خود را گفته است.

او معتقد است که اهمیت این تورنمنت بزرگ آسیایی را می داند. از نظر لی دونگ گوک، دیگر وقت آن رسیده که کره جنوبی به حسرت 58 ساله خود پایان دهد و عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا را به دست آورد.

بیشتر بدانید:

فیلم/ مهارت و گل‌های بازیکن کره‌ای تاتنهام

او گفت: تیمی که خودم و مردم کره دوست داریم در فینال ببینیم، جنگجویان تائه ووک یا همان تیم ملی کره جنوبی است.

این ستاره که در سال های 2000، 2004 و 2007 جام ملتها را تجربه کرده و دومین گلزن برتر تاریخ این تورنمنت پس از علی دایی است، درباره سناریویی که مدنظر دارد، گفت: هیجان انگیز ترین سناریو برای کره جنوبی، این است که در فینال با ژاپن روبرو شود. اگر کره در فینال ژاپن را شکست دهد، همه مردم دیوانه می شوند. این شرایطی است که همیشه بسیاری از طرفداران دوست دارند تجربه کنند.

لی دونگ گوک در ادامه نظر خود درباره شگفتی این دوره از رقابت ها را اینگونه بیان کرد: به نظر من گزینه اصلی برای شگفتی سازی، تیم ازبکستان است. آنها یک تیم جوان و با استعداد دارند و می توان گفت از یک نسل طلایی بهره می برند. این بازیکنان با هم رشد کردند و از ابتدا کنار هم بازی کرده اند. اتحاد و درک متقابل بین آنها می تواند یک تهدید برای دیگر تیم ها به وجود بیاورد. من عملکرد آنها در بازی های آسیایی 2018 را هم دیدم و بسیار تاثیر گذار بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    6 2
    ایران قهرمان میشه عزیزم
  • امیین IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    2 2
    مشکلات خونوادگیتونو جای دیگه حل کنید فینال مال ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس