لاریجانی نمایه

رئیس مجلس حادثه تلخ و اندوهبار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از دانشجویان شد را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی حادثه تلخ و اندوهبار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از دانشجویان شد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و اندوهبار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از دانشجویان شد موجب تاسف و تاثر گردید .

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مردم بزرگوار ایران و خانواده های داغدار ،رحمت و غفران الهی درگذشتگان و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم .

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

بیشتر بخوانید:

دستور روحانی در پی حادثه‌ درگذشت دانشجویان واحد علوم تحقیقات

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 0
    بابا هر روز 10 برابر این میزان تو جاده های ایران کشته زخمی داریم هر چند دفعه که چند نفر با هم تو اتوبوس و دانشگاه و هواپیما و ... دچار حادثه میشه بلدین تسلیت بگید!!! اگه واقعا مسئولین، اگه تو زندگیتون یه رکعت نماز خوندین، اگه اندازه ارزن به خدا اعتقاد دارید؛ یه فکری به حال ایرانخودرو و سایپا بکنید. این اتوبوس اگه استاندارد بود، اگه کمربند داشت خون از دماغ کسی نمیومد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس