میرحمایت میرزاده

یکشنبه هفته آینده بطحایی به همراه معاونین و مدیران کل وزارتخانه آموزش و پرورش با حضور در این کمیسیون باید گزارشی را در خصوص این حادثه و مشکلات این وزارتخانه در این خصوص اعلام کنند.

به گزارش مشرق، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در باره جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در ابتدای جلسه موضوع واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات که منجر به فوت ۸ تن شده است بررسی شد.

وی افزود: هیأتی با مسئولیت آقای کوچکی نژاد و دهمرده قرار شد ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کرده و گزارش این حادثه را به اعضای این کمیسیون در جلسه یکشنبه هفته آینده ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: موضوع حادثه آتش سوزی در مدرسه ابتدایی دخترانه زاهدان بررسی شد و قرار شد که محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونین و مدیران کل بازرسی نوسازی و غیرانتفاعی و بودجه‌ای این وزارتخانه در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون حاضر شده و گزارشی را در باره اقدامات پس از حادثه به نمایندگان ملت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

توضیح دادستان تهران درباره بررسی قضایی حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد

وی گفت: رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه به هرماه برخی معاونین و مدیران کل این دانشگاه در کمیسیون گزارشی را از اقدامات خود ارائه داده و نظراتشان را درباره بودجه سال آینده و مشکلات این دانشگاه بررسی شد.

میرزاده در پایان گفت: رأی گیری برای انتخاب اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت حضور در کمیسیون تلفیق در هفته آینده صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس