شمار جان‌باختگان واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد به ۱۰ نفر رسید + اسامی

مسؤولیت این فاجعه با کسانی است که مطالبات چندباره بسیج دانشجویی برای رسیدگی به مشکلات فنی را پشت گوش انداختند

به گزارش مشرق؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در پی وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد، طی بیانیه‌ای از پیگیری علت وقوع این حادثه خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند عادل و با یاد در خون آغشته شده مظلومان علم و فرهنگ با کمال تأثر و تأسف ضایعه اسفناک جان باختن تعدادی از همسنگرانمان در عرصه علم و جهاد، داغی را در دل‌هایمان تازه کرد که این داغ فرو نخواهد نشست. با قلوبی داغ دیده چگونه می‌توانیم نسبت به این کوتاهی که نسبت به جامعه فرهیخته دانشگاهی گردیده است سکوت کنیم؟

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۲ متهم در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات / علت سانحه سکته راننده اتوبوس نبود

جزئیات واژگونی اتوبوس از زبان پلیس راهور

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ابتدا این مصیبت دردناک را خدمت خانواده‌های جان باختگان عزیزمان، جامعه فرهیخته دانشگاهی و عموم مردم ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای این عزیزان و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمائیم. و، اما بعد … و، اما بعدی دردناک‌تر از فاجعه امروز … خطاب به مسئولین این فاجعه … مسئولینی که هیچ شانی جز خدمتگزاری به دانشجویان ندارند، چگونه می‌توانند از مسئولیت خود در قبال دانشجویان غفلت کنند؟

خانواده‌های دانشجویان، فرزندان معزز خود را با هزاران امید و آرزو به دانشگاه می‌فرستند تا در سنگر علم و دانش بتوانند در آینده، به مملکت و مردم خود خدمت کنند. بدون شک ما این حادثه را دنبال خواهیم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با تمام توان پیگیر درخواست داغ دیدگان حادثه، همچنین مطالبه دانشجویان دانشگاه که حقیقتاً سرمایه‌های عظیم این نظام و انقلاب اند، نسبت به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات هستند. هم اکنون با صدایی فراتر از گذشته فریاد می‌زنیم که بفهمند و آگاه باشند که مسئولیت فاجعه امروز با آن‌هایی است که خواسته یا ناخواسته با کم کاری و سهل انگاری‌های آشکار، مطالبات چندین و چند باره بسیج دانشجویی که در طول دو سال گذشته درخصوص مسائل و مشکلات فنی و فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی دانشگاه گوشزد شده را پشت گوش انداختند؛ و اینک به نمایندگی از تمام دانشجویان عزیزمان می‌گوئیم: تا وقت از دست نرفته، نسبت به مطالبات دانشجویان دانشگاه در زمینه‌های مختلف ورود کرده و با اقدام سریع نسبت به وظایفی که دانشگاه در قبال دانشجویان دانشگاه دارد، عمل انقلابی صورت پذیرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    31 23
    یه جوری نوشته سنگ علم و دانش ادم فکر میکنه هاروارده. 99 درصد برای وقت گذرونی و تفریح میان دانشگاه ازاد
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
      8 7
      و برای مدرک داشتن نه تحصیل علم
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
      2 13
      نه اونایی که میرن دانشگاه دولتی همه نخبه اند اکثرا با سهمیه ومفت درس می خونن بعد هم شغل دولتی بی خاصیت تر از همه دانشگاهها این دانشگاههای زهوار در رفته دولتی است حداقل آزاد پول می دن این دولتی ها چه غلطی می کنن
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    23 1
    آفرین تیتر عالیه . دقیقا همینه . دانشگاه آزاد رودهن بودم ما هم عضو بسیج دانشجویی بودیم . و سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه فرسوده بود و راننده ها معتاد بیشتر مواقع خمار بودن . بارها گفته بودیم به مسئولین باید تغییراتی بدهند اما گوش نمی دادند .
  • مریم IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    26 3
    لعنت به دانشگاه آزاد غیراسلامی و غیر انسانی و امثالهم، که واسش ارزش پول بیشتر از جونه. روسای دانشگاه آزاد کلاهتون رو بالاتر بزارید
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    20 7
    این چه مسخره بازی هست توی مملکت راه افتاده ، تا اتفاقی میوفته مقام های بلند مرتبه امر می فرمایید باید مسببین این حادثه مشخص بشه. مسببش توی ریئس جمهوری مسببش توی استانداری توی فرماندار توی وزیر توی رئیس دانشگاه توی رئیس اموزش و پروش خودِ خودِ تو !
  • NL ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    6 0
    این همه پول شهریه ثابت و متغیر و هزینه های سنگین خوابگاه واسه چی گرفته میشه؟
  • کلاه بردار... IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    20 1
    دانشگاه آزاد فقط یک‌کلاه بردار بزرگی ست نه استاد درست دارند و نه از علم خبری ست ..پول بدی به جایی وصل نباشی جواب سلامت هم نمیدن .
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    6 0
    برادر من مسیولان برکنار شدن . حالا از جیب بیت المال دیه میدم و خلاص .
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    1 0
    خود مسوولين مقصرن هميشه هم دست پيش ميگيرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس