کد خبر 922829
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
افزایش ۱۰ برابری بودجه جمیعت هلال احمر/ رشد ۶۰۰ میلیاردی بودجه کمیته امداد

بودجه جمعیت هلال احمر در لایحه بودجه سال ۹۸، ۱۰ برابر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) چهارم دی لایحه بودجه سال 98 کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد تا نمایندگان مجلس در ماه‌های آتی، پس از بررسی و تصویب، لایحه مزبور را به قانون بودجه 98 تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید

کاهش چشمگیر اعتبارات قرآنی در بودجه ۹۸ +جدول

چه بلایی بر سر بودجه دفاعی کشور آمد؟

از جمله دستگاه‌ها و نهادهایی که دولت در لایحه بودجه 98 برای آنها بودجه پیش‌بینی کرده، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

بودجه‌ای که دولت برای جمعیت هلال احمر در سال 98 پیش‌بینی کرده، رقمی حدود یک هزار و 519 میلیارد تومان است. این در حالی است که طبق لایحه تقدیم شده به مجلس، بودجه مصوب هلال احمر در سال گذشته(97)، 147 میلیارد تومان بوده است؛ یعنی بودجه پیشنهادی این نهاد در سال جاری بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

دولت در لایحه بودجه سال 98، بودجه‌ای را هم به عنوان کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده، که رقمی معادل 5 هزار و 406 میلیارد و 995 میلیون و 100 هزار تومان است که نسبت به بودجه مصوب سال گذشته با چهار هزار و 814 میلیارد و 50 میلیون تومان، حدود 600 میلیارد تومان افزایش را نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    1 1
    مشرق جان خوشم میاد که فقط مخالفی .چه اشکال داره از بودجه نهادهای خاص بدون حساب و کتاب و مورد حمایت شما کسر شود و به بودجه نهادهای عمومی حمایتی با حساب و کتاب اضافه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس