بیرانوند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دانستیم بازی امروز برای ما سخت خواهد بود و گل خوردن تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم!

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین گفت: به نظرم بازی خوبی برای تیم ملی بود اما ما در نیمه اول کمی تمرکز خودمان را از دست دادیم هر چند که در هر دو نیمه مالکیت ما در تصاحب توپ از حریف بهتر بود. با این که تیم ما تیم کاملی نبود اما این بازی به ما کمک زیادی خواهد کرد. می‌دانستیم بازی امروز برای ما سخت خواهد بود و دیدید که روی اتفاق هم گل خوردیم. من این گل خوردن را به فال نیک می‌گیریم و نیاز بود گل بخوریم تا بیشتر تمرین کنیم.

وی درباره شرایط اردویی تیم ملی در قطر گفت: کمپ اینجا کمپ مجهزی است و از نظر زمین و آب و هوا شرایط خوبی داریم. ما اینجا صبح  عصر تمرین می‌کنیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم فکر می‌کنم ۹ روز دیگر اینجا خواهیم بود و یک بازی با قطر هم خواهیم داشت و امیدوارم بدون مشکل و مصدوم با یک تیم کامل راهی دبی شویم.

بیرانوند درباره اینکه لیست تیم ملی اعلام می‌شود و آیا او در این لیست حضور خواهد داشت یا نه خاطرنشان کرد: واقعاً چیزی معلوم نیست و همه بازیکنان منتظر لیست نهایی تیم ملی هستند. مطمئناً کار مربیان هم بسیار سخت خواهد بود چون همه بازیکنان با تمام توان تمرین کرده‌اند تا در لیست تیم  ملی باقی بمانند. شک ندارم که مربیان تیم ملی تا صبح نمی‌خوابند چرا که همه بازیکنان خوب هستند و آنها باید لیست تیم ملی را بدهند اما این یک قانون است و تیم‌ها بیشتر از ۲۳ بازیکن نمی‌توانند به این مسابقات ببرند من هم خوب تمرین کردم و امیدوارم جزو ۲۳ نفر اعزامی به جام ملت‌ها باشم.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: همه فهمیدند جام ملت‌ها مثل «چیز کیک» نیست

برد شاگردان کی‌روش دقیقه ۲+۹۰ از دست رفت

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در خصوص عملکردش در بازی با فلسطین و تعویض شدنش در این بازی اظهار داشت: امروز روز خوبی برای من بود و تا وقتی در زمین بودم دروازه تیم ملی را بسته نگه داشتم اما روی یک اتفاق گل خوردیم و در لحظات پایانی دروازه ما باز شد اما به هر حال مربیان صلاح دیدند که من تعویض شوم چرا که در اردوی قبل به دلیل مصدومیت جزیی که داشتم در دو بازی تدارکاتی تیم ملی بازی نکردم و برای اینکه در شرایط بازی قرار بگیرم امروز در تیم ملی بازی کردم اما امیدوارم در نهایت بتوانم در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

بیرانوند در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند تیم ملی باید قهرمان شود و آیا این باید گفتن‌ها انتظارات را از تیم ملی بالا خواهد برد، اظهار داشت: صددرصد این مسئله ما را اذیت می‌کند اما به هر حال انتظارات مردم بالا است و می‌خواهند که ما قهرمان شویم و این انتظاری است که خود ما ایجاد کرده‌ایم ما بازی‌های خوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام دادیم و حتی در روسیه هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. وقتی بازی‌های جام جهانی را با رقبای‌مان مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که می‌توانیم قهرمان شویم.

وی عنوان کرد: البته ما از تیم عراق شناخت داریم چرا که با این تیم بازی کردیم اما با دو تیم دیگر چند سالی است که بازی نکردیم و مثل تیم فلسطین کار را برای ما سخت خواهند کرد. مطمئناً این تیم‌ها مقابل ایران دفاع می‌کنند و دست به ضدحمله می‌زنند و حتی امروز هم این اتفاق رخ داد که البته آن توپ را گرفتم. من از مردم می‌خواهم و انتظار دارم که با تیم ملی آشتی کنند و هواداران سرخابی و تیم‌های باشگاهی به خاطر یک مصاحبه روی یک بازیکن یا تیم ملی هجمه نیاورند تیم ملی برای هم مردم است و یک تیم ملی است همانطور که وقتی من در تیم باشگاهی‌ام بازی می‌کنم و بازی‌های آسیای در پیش داریم از مسئولان می‌خواهیم نگاه ملی به تیم ما داشته باشند و وضعیت تیم ملی هم همین است که واقعاً یک تیم ملی است. مردم باید دعا کنند و کاری به مصاحبه مربیان، بازیکنان یا مسئولان نداشته باشند و فقط برای موفقیت تیم ملی دعا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس