کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با فلسطین آماده‌باش خوبی بود و همه کسانی که در ایران هستند فهمیدند جام ملت‌ها مثل «چیز کیک» یا برشی از کیک نیست!

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش بعد از تساوی یک بر یک مقابل فلسطین در جمع خبرنگاران گفت:  تفاوت در همین جاست. همه بازی‌ها را دیده‌ام و از پیشرفت تیم‌ها مطلع هستم و فلسطین بازیکنانی در اروپا دارد.

*بازی با فلسطین نشان داد که جام ملت‌ها مثل چیز کیک نیست!

وی افزود: نه تنها این بازی برای تیم و بازیکنان ما آماده باش خوبی بود. بلکه تمام کسانی که در ایران هم بودند فهمیدند که جام ملت ها مثل چیز کیک یا برشی از کیک است، درست نیست.

*خداوند تیم‌هایی که خوب تمرین نکرده و آماده‌سازی نداشتند را تنبیه می‌کند

کی‌روش افزود: شما در ۴۰ سال گذشته هر سال در جام ملت‌ها برنده شده‌اید و قهرمان بوده‌اید پس چرا این مرتبه قهرمان نشویم؟! به هیچ عنوان جام ملت‌ها آسان نیست و مسابقات سختی است که تیم‌هایی می‌توانند به موفقیت برسند که مشق شب‌شان را خوب انجام داده باشند و آماده‌سازی خوبی را طی کرده باشند. چهار تیمی می‌توانند به مرحله پایانی برسند که سرمایه‌گذاری مناسب، کار پایه‌ای مناسب، رفتار و نگرش خوبی داشته باشند و خداوند تیم‌هایی را که خوب تمرین نکرده باشند و خوب آماده‌سازی نکنند تنبیه می‌کند. البته من و بازیکنان تیم ملی به این مسائل عادت کرده‌ایم. 

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب کی‌روش به اشتباه یک بازیکن

هدیه کی‌روش به سرمربی تیم ملی فلسطین

برد شاگردان کی‌روش دقیقه ۲+۹۰ از دست رفت

آماری که ادعای کی‌روش را تائید می‌کند/ رسیدن ایران به نیمه نهایی رویاست یا خاطره؟

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:‌  البته من و بازیکنان تیم ملی به این مسائل عادت کرده‌ایم. اما با شروع مسابقات تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

*کاری از دست‌مان بر نمی‌آید باید به بازیکنانی که سلامت هستند اعتماد کنیم

کی‌روش در مورد اینکه با توجه به مصدومانی که دارید دغدغه اصلی شما برای تعیین و ترکیب تیم اصلی چیست؟، گفت: دغدغه اصلی من این است که یکی دو بازیکن اصلی و مهم ما مصدوم هستند من تحلیل عمیقی انجام داده‌ام اما کاری از دست من برنمی‌آید. پس از این تحلیل و بررسی عمیق باید اعتماد کنیم به بازیکنانی که سلامت کامل دارند و کار را خوب انجام بدهند زیرا کاری از دست ما برنمی‌آید. ۴۸ ساعت تا اعلام لیست نهایی وقت داریم، فردا بررسی پزشکی‌های بیشتری را انجام خواهیم داد.

*امیدوارم بتوانیم شرایط تیم ملی را بهتر کنیم

وی عنوان کرد: البته بازی خوبی انجام دادیم و بازی تمرینی خوبی هم پشت‌سر گذاشتیم که جلسه تمرینی خوبی برای ما محسوب می‌شد. بازیکنان توانستند در مقاطعی از بازی فوتبال خوبی از خود نشان دهند. امیدوارم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. 

*بازیکنان تیم ملی در درون غمگین هستند و خوشحال نیستند

کی‌روش افزود:‌ مخصوصاً باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار انجام دهم واقعیت مطلب این است که بازیکنان در حال حاضر در درون خوشحال نیستند و وقتی خوشحال نباشی نمی‌توانی بهترین عملکرد را نشان دهی. هم بازیکنان و هم اعضای کادر، مهم این است که بتوانیم از نظر روحی فضای تیم را بهبود ببخشم و شرایط بهتری پیدا کنیم از نظر روحی مخصوصاً به خاطر هواداران و اینکه باید شرایط‌مان بهتر شود. بازیکنان در حال حاضر از درون غمگین هستند بنابراین نمی‌توانند بهترین عملکردشان را داشته باشند. نگران نباشید آقایان! خوب خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    2 10
    نمی دونم کیروش سطح مخاطب ایرانی رو چی فرض کرده اما خیلی از بازیکنان چند ملیتی باشگاه های عربی و شرق آسیایی مثل دو بازیکن برزیلی کاشیما امثال ژاوی بنغازی در تیم های باشگاهی قطر و امارات اصلا در جام ملت های آسیا حضور ندارن....بهتره کمی صادق باشیم...
    • GB ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
      0 0
      یک مشت بچه فوتبال شناس شدند و فقط برو یک نگاهی به لیست باشگاه های انگلیس کنی تا بازیکن های اسیایی را پیدا کنی و فقط دیروز در لیگ برتر یکی شون دو تا گل زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس