کد خبر 922088
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
حمید استیلی

مدیر تیم فوتبال امید، گفت: سهراب بختیاری زاده در مورد مذاکره با باشگاه شهرداری ماهشهر چیزی به ما اعلام نکرده است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد شرایط تیم امید قبل از سفر به اردن، گفت: خداراشکر شرایط تیم خوب است قرار است یک بازی تدارکاتی مقابل اردن برگزار کنیم، این بازی‌ها به شناخت کادر فنی از بازیکنان کمک می‌کند و میزان اشتباهات بازیکنان را پایین می‌آورد. بازیکنان اشتباهاتی که در این مسابقات انجام می‌دهند را در رقابت‌های رسمی تکرار نمی‌کنند و ما هرچه بازی دوستانه انجام دهیم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: اردوی کیش بسیار خوب و مفید بود، دو بازی دوستانه قابل قبول را در این اردو پشت سر گذاشتیم و برنامه‌های فنی تیم در راستای آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک مرور شد، امیدواریم تیم‌مان با همین روحیه کار را پیش ببرد و هر روز آماده‌تر از قبل باشد.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد مطرح شدن بحث حضور سهراب بختیاری زاده در باشگاه شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: این مسائل گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می‌گیرد و هنوز سهراب بختیاری زاده چیزی به ما نگفته است، باید ببینیم اصل موضوع چیست و با بختیاری زاده صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی در رابطه با اینکه آیا در صورت صحت این پیشنهاد آنها با جدایی بختیاری‌زاده مخالفت می‌کند، گفت: وقتی چیزی اتفاق نیفتاده نمی‌توانیم پیشگویی کنیم، اگر چنین بحثی باشد صحبت می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. او با ما قرارداد دارد و کار خود را در کنار تیم امید دنبال می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بعد از بازگشت از اردن یک هفته تمرینات ما تعطیل می‌شود و سپس از ۱۳ تا ۲۳ دی در آکادمی تمرین می‌کنیم بعد از آن هم از ۲۳ دی تا اول بهمن در تورنمنت قطر حاضر می‌شویم و سپس به ایران باز می‌گردیم.

وی در مورد مطرح شدن بحث دیدار دوستانه تیم امید و کرواسی عنوان کرد: زلاتکو کرانچار تلاش می‌کند تا تیم امید بتواند یک دیدار دوستانه با تیم امید کرواسی انجام دهد که باید ببینیم شرایط در ادامه به چه شکلی رقم می‌خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس