توییتر نمایه

توییتر به درخواست مقام‌های رژیم صهیونیستی برخی از حساب‌های متعلق به جنبش حزب‌الله در لبنان و جنبش حماس در غزه را بسته است.

به گزارش مشرق، شبکه اجتماعی توییتر به درخواست مقام‌های رژیم صهیونیستی برخی از حساب‌های متعلق به جنبش‌های مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی را بسته است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» دیروز جمعه گزارش داد که توییتر بنا به درخواست وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی، ۲۲ حساب کاربری متعلق به حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به صورت «جزئی» طی شش ماه اول سال میلادی بسته است.

بیشتر بخوانید:

ولایتی: پیروزی های ارزشمندی در برابر صهیونیست ها بوجود آمده است

تصمیم جدید ترامپ برای تحریم حزب‌الله و حماس

زیباترین سلفی از دید قاری مشهور فلسطینی +عکس

وزارت دادگستری این رژیم ۲۶ ژوئن گذشته از توییتر خواسته بود ۱۶ حساب کاربری متعلق به رهبران حماس و حزب‌الله و ۲۴ حساب دیگر متعلق به این جنبش‌ها و ۱۳ حساب مربوط به مقام‌های ارشد حماس را ببندد.

روزنامه صهیونیستی گزارش داد که در بین جساب‌های بسته شده، حساب‌های «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس و اعضای این دفتر از قبیل «موسی ابو مرزوق، فوزی برهوم، حسام بدران، صالح البردویل، سامی ابو زهری، اسامه حمدان، خلیل الحیه، فتحی حماد، روحی مشتهی، یوسف ابو کویک و طاهر النونو» را بسته است.

در بین مسئولان حزب‌الله نیز تنها حساب «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیر کل این حزب از سوی توییتر بسته شده است.

توییتر در توجیه این اقدام خود مدعی شده است که این شرکت به آزادی بیان کاربران خود احترام می‌گذارد ولی تابع قوانین داخلی رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که حساب‌های رهبران حزب‌الله و حماس، مطالبی در حمایت این حساب‌ها از آنچه که تل آویو آن را حمایت از «تروریسم و ترویج خشونت» می‌داند، مسدود شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس