کرد

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: اینگونه ادبیات در شان یک نماینده مجلس نبوده و نیست.

به گزارش مشرق، علی کرد رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ادبیات نماینده مجلس باید درست و به دور از بی ادبی باشد، اظهار کرد: همه سخنان، اعمال، رفتار، نوشتار و کردار ما باید الگو باشد و در برخورد با مردم شریف ایران باید نهایت مراعات ادب، صبر، بردباری و مقام نمایندگی مجلس را باید به کار ببریم و باید با تعامل پیش برویم.

بیشتر بخوانید

فیلم/ رفتار عجیب و فحاشی یک نماینده مجلس!

کاربران توییتر نماینده سراوان را به توپ بستند +تصاویر


رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که وقتی پوشیدن لباس محلی را برای خود افتخار میدانیم باید حافظ احترام آن نیز باشیم، بیان کرد: به هیچ عنوان موضوع برخورد در این کلیپ ربطی به قومیت و مذهب نداشته و تنها یک برخورد دوطرفه میان دو نفر است ما سالهاست در تهران با همین لباس و قومیت زندگی کرده و هیچگاه هیچ بی احترامی از سوی کسی ندیده ایم و حتی مردم ما را به عنوان نمایندگان استان سیستان و بلوچستان می دانند.


وی ادامه داد: لباس اصیل ایرانی همین لباس های محلی است که در سیستان و بلوچستان بر تن مردم شمال و جنوب استان است و هر کجا با اندکی تغییر مواجه بوده اما باید توجه کنیم وقتی پوشیدن این لباس افتخار است که خودمان احترام و حرمت آن را نگه داریم، وقتی این لباس بر تن ماست باید بدانیم که بی ادبی و برخورد ناشایست از سوی ما موجب می شود تا مردم نسبت به ما بدبین شوند و باید خود نگهدار احترام و بزرگی قوم خود باشیم نه اینکه با چنین برخوردهایی نگرش مردم را تغییر دهیم.


کرد با اشاره به اینکه مطالبه گری باید با برخورد و ادبیات درست باشد، اذعان کرد: اگر میخواهیم به عنوان نماینده مردم مطالبه گری کرده و با سازمان ها و نهادها برای حق مردم صحبت کنیم باید با ادبیات درست و با ادب برخورد کنیم نه اینکه با تندی و سخنان ناشایست موجب بروز مشکلات و تشنّجات شویم.


وی خاطرنشان کرد: سوء استفاده معاندین نظام از چنین مطالبی موجب می شود تا تنها تفرقه افکنی شود اگر حتی به انسان توهین می شود باید صبور باشد و با ادب خود فرهنگ والای خود را به نمایش بگذارد نه اینکه با سخنان تفرقه افکنانه برای معاندین خوراک خبری ایجاد کنیم.

منبع: عصر هامون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    16 1
    احسنت به آدم شرافتمند
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 31
    ادبیات ، لحن صحبت و بادی لنگواج کارمند هم باید به دور از بی ادبی باشد . احترام هرگز یک طرفه نیست . به قول معروف : احترام بذار ، احترام بخواه . این کارمند وقتی با نماینده حرف می زد به صورتش هم نگاه نمی کرد و رویش را برگردانده بود ! همین یعنی بادی لنگواج توهین و تحقیر
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      13 1
      شما یک بار دیگر فیلم را ببنید. این مأمور خدوم حراست گمرک در حال انجام دادن کاری بود که مربوط به یک شخص دیگر بود. یعنی به نظر شما باید کار یک مسلمان را متوقف می کرد تا نماینده نامحترم مجلس بتواند به همه و همه جا توهین کند و القابی که شایسته خودش است را به دیگران نسبت دهد؟
    • حسین IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      10 1
      آقای بادی لنگویج کارمند مورد نظر متقاضی داره و در حال کاره که اون نماینده نچندان محترم داره مزاحم کارش میشه
    • عابد IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      10 2
      به نظر من آدمایی امثال شما نوعی مرض خود بزرگ بینی دارند وگرنه برای یک کارمند فرقی نمی کنه ارباب رجوع نماینده باشه یا غیره. ای کاش اون نماینده اقلیت از خودش قانونمداری نشون میداد ودر مقابل قانونی که خودش تصویب کرده، سرخم می کرد.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    12 1
    نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره با دروغ و حقه بازی مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
  • NL ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 3
    آرزو به دل ایرانیا موند که نخبگان علمی و معرفتی نماینده و مسوول باشن. یک عده نشستن راس امور شعر زنونابین میخونن عجب!
    • محمد جواد IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      5 0
      کجا نخبگان علمی و معرفتی؟ این آقای هتاک و بی ادب پایان نامه اش هم کپی برداری بوده. علم و معرفت در وجود این گل پسر سیری چند؟
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      5 0
      خود مردم رای دادند به اشراف لیبرال و سرمایه داران فرومایه...دنبال مقصر میگردید ، مسئول مقصر نیست ، کسانی که بهش رای دادند مقصرند.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    4 1
    احسنت !
  • ابوالفضل IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    4 0
    نمیدانم در سرزمین اسلامی عند اکرمکم عندالله اتقاکم هست چرا بعضی از دولت مردان به خصوص نماینده مردم خودش رو برتر از دیگران ببینه اون کارمند بدبخت داشت کار ارباب رجوع رو انجام میداد نماینده باید عذر خواهی کنه
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    4 0
    آدم تاسف میخوره با این نماینده .همینه که الان حال روز این مملکت این وضعشه
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    باید موضوع از طریق مراجع ذیربط بصورت عادلانه رسیدگی شود هرکسی که عامل این جنجال بود با او برخورد شود حتی اگر نماینده مجلس مقصر بوده با او برخورد شود و مجلس از حمایت صنفی از نماینده خاطی دست بردارد چون در انتخابات بعدی اثرات بسیار بدی روی مردم خواهد گذاشت چه بسا اینکه همین حالا هم مردم از بی تفاوتی نماینده های مجلس در بحث عدم حل مسائل معیشتی و اقتصادی خود ناراضی هستند
  • آشنا IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 0
    سلام/ وقاحت و زشتی عمل این نماینده و پس از آن توجیه بی شرمانه آن و حمایت برخی مجلسی های هم پالگی اش هم اصلا به کنار/ اصل قضیه را بنده مشکوکم شاید یگ نوع جریان سازی برای پوشش اتفاق مهمتری در کشور باشد / جناب شیخ حسن دیگر برگ برندهای برای توجیه رفتار های دولت خارج از تدبیر خود ندارد و مجبور به حاشیه سازی و جریان سازی هایی از این قسم است حالا به هر قیمتی هم که شده قصد انحراف افکار عمومی مردم از مطالبات به حق و پاسخ گویی دولت را دارند
  • خمینی فر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    4 0
    اگرجلو اولین نماینده هتاک این مجلس علی مطهری راگرفته بودند کاربه این جاها نمی رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس