کد خبر 921145
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
حراست مجلس مأمور شناسایی فیلمبردار جلسه غیرعلنی شد

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس به حراست مجلس مأموریت داد فردی که از جلسه غیرعلنی فیلمبرداری کرده است را شناسایی کند.

به گزارش مشرق، سید کاظم دلخوش در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز حراست مجلس از سوی هیئت رئیسه مأموریت یافت، فردی که از جلسه غیرعلنی، فیلمبرداری و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید:

آیا نماینده سراوان صلاحیت حضور در مجلس را دارد؟

در جلسه غیرعلنی روز گذشته مسئله حواشی مربوط به حضور نماینده سراوان در سازمان گمرک مورد بررسی قرار گرفت، فردی از جلسه غیرعلنی فیلمبرداری کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    14 4
    نفوذی تاکجاپیش رفتن تاتومجلس***********
  • مهدی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    20 2
    دستش درد نکنه. هر بیگانه ای با مجلس محرم راز و رفیق گرمابه و گلستانه. اما مردم حق ندارن هیچی بدونن. اگر شفافیت باشه که حق مردمه، دیگه از این اتفاقات نمیافته.
    • قریشی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      0 0
      علنی بودن در همه جا به نفع نیست . خودت خیلی وقتها با همسرت در مورد یک بدخلقی فرزندت مشورت میکنی بدون اینکه فرزندت از محتوای جلسه شما مطلع بشه و این غیرعلنی بودن نه تنها نابجا نیست بلکه به نفع وضعیت موجود هم بوده . اینجا هم همینطور است و غیرعلنی بودن برخی جلسات مجلس اصلا به معنای خودی و غیرخودی حساب کردن ملت نیست بلکه مصلحت شرایط ایجاب میکند و در همه مجالس دنیا هم همینگونه است
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    شما هم اکنون در حال مشاهده آخر الزمان هستین که منافقین یکی یکی رو میشن و این به نفع شیعیان هست و نگران نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس