تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران از 17 دی ماه سال جاری به طور رسمی کار خود را در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق، شاگردان کارلوس کی‌روش در دور گروهی این مسابقات به ترتیب با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق رو به رو می‌شوند.

فدراسیون فوتبال برای حمایت همه جانبه هواداران از تیم ملی اقدام به تهیه بلیت سه دیدار نخست تیم ملی در دور گروهی کردند تا تماشاگران ایرانی مشکل نبود سیستم بانکی بین المللی را احساس نکنند چرا که برای تهیه بلیت این رقابت‌ها باید از پایانه‌های بین المللی استفاده شود که در ایران وجود ندارد.

پیش از این فدراسیون فوتبال این تجربه را در جام جهانی 2018 روسیه پشت سر گذاشت که بازخوردهای خوبی داشت و تماشاگرانی که با محدودیت مواجه بودند توانستند پیش از رفتن به روسیه، بلیت های خود را خریداری کنند.

از همین رو 7000 هزار بلیت برای سه بازی تیم ملی تدارک دیده شده که از این تعداد فقط 1000 بلیت مربوط به بازی نخست تی مملی با یمن و برای بازی دوم و سوم تیم ملی نیز 6000 هزار بلیت تهیه شده است.

با توجه به تقسیم هر ورزشگاه به سمت بخش مختلف که هر کدام دارای قیمت خاصی است، هواداران می‌توانند با توجه به بضاعت مالی خود بازی‌های تیم ملی را از نقاط مختلف ورزشگاه ببینند.

بلیت‌های این مسابقات به سه بخش CAT1، CAT2 و CAT3 تقسیم شده است که هر کدام به ترتیب 75 درهم، 50 درهم و 35 درهم به فروش می‌رود.

با توجه به ارزش هر درهم به مبلغ 2 هزار و 880 ریال (2880 تومان)، تماشاگران تیم ملی برای تهیه بلیت در هر بخش باید مبالغی به این شرخح را پرداخت کنند:

CAT1 : 216 هزار تومان

CAT2 : 144 هزار تومان

CAT3 : 72 هزار تومان

این مبالع با ارز بازار آزاد به دست آمده و به نظر هم نمی رسد ارز دولتی برای تماشاگران تیم ملی تعلق بگیرد.

پس به طور میانگین، هر تماشاگر تیم ملی برای تماشای بازی تیم ملی حداکثر 648 هزار تومان و حداقل 216 هزار تومان باید بپردازند.

برنامه بازی‌های تیم ملی به این شرح است:

دوشنبه 17 دی ماه

ایران - یمن /  ورزشگاه 42 هزار نفری محمد بن زاید  ابوظبی

شنبه 22 دی ماه

ایران – ویتنام / ورزشگاه 12 هزار نفری آل نهیان

چهارشنبه 26 دی ماه

ایران – عراق / ورزشگاه 12 هزارنفری آل مکتوم دبی

منبع: جماران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس