کد خبر 920920
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
استعفا

روابط‌عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان در پی حادثه آتش‌سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه در این شهر از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش مشرق، روابط‌عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان در پی حادثه پیش دبستانی و دبستان دخترانه «اسوه حسنه» و به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید:

فوت ۳ دانش آموز حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان +اسامی

صدور دستور بازداشت خاطیان حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه زاهدان

در متن استعفای ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آمده است: با سلام و احترام ضمن عرض تسلیت با عنایت به حادثه دلخراش آتش‌سوزی پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه «اسوه حسنه» در حوزه مسئولیت اینجانب که علی‌رغم تمامی حساسیت‌های ویژه، مکاتبات متعدد، پیگیری‌ها و نظارت مستمر منجر به این رخداد ناگوار و رنجش و تالم روحی و روانی خانواده‌های داغدار این مدرسه گردید.

فارغ از اینکه مقصر این حادثه کیست بنده به‌عنوان متولی اصلی امر آموزش و پرورش این ناحیه قصد هیچ‌گونه توجیهی ندارم و احساس می‌کنم فرزند و نوه‌ام را در این حادثه تلخ از دست داده‌ام فلذا به نشانه احساس مسئولیت اجتماعی و ابراز همدردی استعفای خودم را از مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان تقدیم می‌دارم.

امیدوارم هیچگاه شاهد چنین اتفاقات ناخوش آیندی در مجموعه آموزش و پرورش نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    آفرین بر این مسئول دلسوز و مسئولیت پذیر. کاش دیگر مسئولان دولت و مجلس هم از این مسئول یاد میگرفتند و ضعف در ادراه پست خود نتایج ضعیف در عملکردشان را با استعفا جبران میکردند تا فرد شایسته ای به جای ایشان قرار بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس