کد خبر 920821
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
پلیس به دنبال کشف هویت دو جسد /اگر در مورد هویت اجساد کشف شده اطلاعی دارد با پلیس آگاهی تماس بگیرید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران گفت:با کشف دو جسد مجهول الهویه از شهروندان درخواست داریم در صورتی که اطلاعتی از هویت این اجساد دارند با پلیس آگاهی تماس بگیرند.

به گزارش مشرق، سرهنگ بابک نمک شناس اظهار داشت: در تاریخ پنجم بهمن ماه سال گذشته در حوزه کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم جسد زنی ۲۵-۳۰ ساله شلوار مشکی، مانتو مشکی، موهای رنگ شده کوتاه (زرد زنگ)، با خالکوبی M. روی بازوی سمت راست کشف شده است و لذا با توجه به اینکه انتشار مشخصات متوفی بر اساس دستورقاضی شعبه ۱۰۱ کهریزک صورت گرفته کسانیکه اطلاعی در مورد هویت این فرد دارند به شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۵۵۴۲۹ اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه افزود:در تاریخ شانزدهم مردادماه امسال نیز جسد مردی ۲۵- ۳۰ ساله با قد متوسط لاغر اندام، با تی شرت سبز، شلوار جین آبی، کفش مشکی،  درتاریخ ۱۶ مرداد ماه در حوزه کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی پیدا شده است و از آنجایی انتشار مشخصات متوفی بر اساس دستورقاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه آفتاب در سوم شهریور ماه صورت گرفته است شهروندانی که اطلاعی در مورد هویت این فرد دارند به شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۵۵۴۲۹ اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    من هر جفتشون رو میشناسم
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
      0 0
      آفرین ار شناختتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس