کد خبر 920735
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
رو در رو

مجله سیاسی «رو در رو» امروز (27 آذر) به بررسی بحران یمن و بی ثباتی در سیاست خارجی امریکا می پردازد.

به گزارش مشرق، برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» با اجرا و کارشناسی دکتر عنادی امروز ساعت 19 میزبان دکترابوالفضل حسن‌بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و دکتر حسین اکبری کارشناس مسایل غرب آسیا می شود.

سنای آمریکا پنجشنبه هفته گذشته با تصویب دو قطعنامه به پایان حمایت نظامی این کشور از جنگ سعودی‌ها علیه یمن و مسئول شناختن ولیعهد عربستان در قتل یک روزنامه نگار منتقد آل‌سعود رای داد. قطعنامه دوم سنا مستند به داده‌های آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا، سیاست که در گزارشی به نتیجه رسیده، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مسئول مستقیم قتل خاشقچی بوده است، اما دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه‌گیری گزارش سنا را نپذیرفته و از بن‌سلمان حمایت کرده است. او فواید حاصل از فروش به عربستان را یکی از دلایل حفظ روابط با ریاض عنوان کرده است.

«رو در رو»ی این هفته با حضور دو کارشناس، بحران یمن و بی ثباتی در سیاست خارجی امریکا را  از جنبه های مختلف مورد  واکاوی قرار می دهد.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس