طلایی و توکلیان

محمد طلایی و امیر توکلیان بعنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، برای تعیین شدن وضعیت کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

بر این اساس اعضاء در این جلسه با توجه به اتمام مدت قرارداد جناب آقای تقی اکبرنژاد و با پیشنهاد حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از زحمات ایشان در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، آقای محمد طلایی را بعنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمد طلایی به تیم ملی کشتی آزاد

همچنین با توجه به حضور آقای غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بعنوان سرمربی تیم بزرگسالان، با پیشنهاد حمید بنی تمیم و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی آقای امیر توکلیان بعنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

همچنین حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در نامه ای از تقی اکبرنژاد در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد که متن آن به شرح زیر است: "احتراما، بدینوسیله از جانب خود و جامعه کشتی کشور،  از زحمات و تلاش های جنابعالی در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می نمایم. امیدوارم همچنان از تجارب و توانمندی های آن برادر عزیز در عرصه های دیگر ورزش ملی کشور  بهره مند شویم.
عزت و سربلندی روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم".

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس