کد خبر 920381
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
مسی

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید نمی‌داند برای توصیف فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش باید از چه واژه‌ای استفاده کند.

به گزارش مشرق، ارنستو والورده در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه لوانته در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: خوشحال هستم چون سال گذشته ما اینجا در خانه لوانته پنج گل دریافت کردیم. آنها فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند و هر وقت که مقابل ما قرار می‌گیرند عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهند. به هر حال اینجا را با رضایت ترک می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا با درخشش مسی لوانته را درهم کوبید

لیونل مسی که در این بازی هت‌تریک کرد و دو پاس گل به لوئیس سوارس و جرارد پیکه نیز داد، تبدیل به اولین بازیکن در بین پنج لیگ معتبر اروپایی شد که شمار گل‌های زده و پاس گل‌هایش را دو رقمی کرد. فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا این فصل 14 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از مهاجم 31 ساله تیمش اظهار داشت: نمی‌دانم چه برچسبی به مسی بزنم. نمی‌دانم که چطور باید به تکراری‌ترین پرسش - در خصوص لئو - پاسخ دهم. مسی باعث می‌شود ما بازی روانی ارائه دهیم، او گل‌های فوق‌العاده‌ای برای ما به ثمر می‌رساند و تنها باید از داشتن او لذت ببریم.

 والورده همچنین درباره تغییر سیستم بازی تیمش به 2-5-3 پس از مصدومیت نلسون سمدو درست پیش از شروع این بازی یادآور شد: ترکیب تیم تحت‌تأثیر مصدومیت سمدو قرار گرفت. ما فکر می‌کردیم که نلسون بتواند بازی کند. به هر حال بازیکنان لوانته ضدحملات سریعی می‌زدند و ما باید اوضاع را کنترل می‌کردیم. غیبت سمدو سبب شد تا ما در میانه میدان دچار ضعف شویم - به دلیل استفاده از راکیتیچ در خط دفاعی - اما در نیمه دوم بازی را کاملاً تحت‌کنترل داشتیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس