کد خبر 921548
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
لیونل مسی

لیونل مسی در جریان یک مصاحبه فاش کرد که ممکن بود هرگز پیراهن بارسا را به تن کند.

به گزارش مشرق، مسی استعداد فوق العاده ای در فوتبال داشت ولی به خاطر مشکل رشد، خیلی از باشگاه ها در جذب او دچار تردید شده بودند.

 

او در کودکی، مدت زمانی کوتاه در تیم های پایه ای ریورپلاته حضور داشت؛ ولی پس از اینکه هزینه های درمانی او از سوی باشگاه ریور تقبل نشد، او همراه خانواده اش به بارسلونا کوچ کرد و در نهایت توانست به آکادمی لاماسیا وارد شود.

در واقع بارسلونا لیونل مسی را خریداری کرد و هزینه های درمان مشکل او را نیز پرداخت کرد تا ستاره آرژانتینی، به یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود. با این حال، در مستند «توپ را بده ،توپ را بگیر»، مسی توضیح می‌دهد که برخی در بارسا مخالف جذب او بودند.

بیشتر بخوانید:

وقتی هیچ راهی برای مهار ضربه ایستگاهی مسی وجود ندارد!


والورده: نمی‌دانم چه برچسبی به مسی بزنم!


او در این مستند گفت:" واقعا جذب یک نوجوان از خارج از اسپانیا و آوردن او به بارسلونا، موضوع پیچیده ای بود. چارلی رکساچ کسی بود که  در آن زمان این کار را نهایی کرد. پس از اینکه من را دید، تصمیم گرفت که من را جذب کند.  البته برخی مربیان بودند که من را نمی‌خواستند ولی تصمیم او توسط بیشتر مربیان تیم‌های پایه حمایت شد. آنها کلید حضور من در بارسلونا بودند."


چارلی رکساچ نیز درباره تلاشش برای جذب مسی و متقاعد کردن همکارانش گفت:" من در این امر موفق شدم زیرا هیچگاه پاسخ منفی در این زمینه قبول نمی‌کنم. آنها به من گفتند که آسان بگیر و یک نفر دیگر را جذب کن ولی من به آنها گفتم که مسی فوق العاده است و ما باید او را جذب کنیم."


در نهایت بارسلونا، لیونل مسی 13 ساله را به خدمت گرفت و او در ادامه مسیر ، موفق شد 5 توپ طلا کسب کند و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس