کد خبر 918318
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
سردار در تهران، شایعه دستگیری در دبی!

درحالی برای چندمین بار شایعه‌ای درباره فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد که وی نه تنها در دبی دستگیر نشده بلکه به عنوان «مشاور فرمانده کل سپاه در امور سازندگی» در کشور مشغول به فعالیت است.

شبهه و شایعات: هر تغییر و تحولی در انتصابات دستگاه‌های نظامی کشورمان انجام می‌شود، عده‌ای شایعاتی را در فضای مجازی مطرح می‌کنند و سعی می‌کنند وصله‌ای را به آن شخص بچسبانند.

بیشتر بخوانید:

چرا سردار عبداللهی هدف ضدانقلاب قرار گرفت؟ +عکس

به تازگی و پس از جایگزینی سردار محمد سعید به جای سردار عبادالله عبداللهی در فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، شایعاتی علیه سردار عبداللهی در رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این رسانه‌ها مدعی شدند که وی با ۱۰۰ میلیون دلار پول نقد در دبی دستگیر شده است!

این شایعات درحالی چند روزی است مطرح می‌شود که سردار عبداللهی بمناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو  در دانشگاه علم و صنعت با دانشجویان این دانشگاه گفت‌وگو کرد.

* تکذیب شایعات توسط سخنگوی سپاه

در همین رابطه هم سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب شایعات در گفتگویی اظهار کرد: پس از انجام تغییرات مدیریتی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، با تدبیر سرلشکر جعفری، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی در سمت «مشاور فرمانده کل در امور سازندگی» در حال انتقال تجارب ارزنده در مسیر سازندگی است.

* شایعه‌ای درباره پسر سردار!

البته شایعات پیرامون سردار عبداللهی به این مورد ختم نمی‌شود، در زمان برگزاری جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم تصویری از یک پسر ایرانی با یک دختر بی‌حجاب با عنوان پسر و عروس سردار عبداللهی در رسانه‌ها منتشر شده بود که بررسی‌های خبرنگار ما همان زمان نشان داد که چنین چیزی صحت نداشته  و صاحب عکس جوانی با نام خانوادگی سوهان‌فروشان مقدم بود.

* شایعه ریاست بر بنیاد مستضعفان!

همچنین کانال‌های ضدانقلابی مانند آمدنیوز طی ماه‌های گذشته شایعه انتصاب سردار عبداللهی به ریاست بنیاد مستضعفان را به میان کشیدند.

پیش از این نیز در ایام عزاداری محرم و صفر، شایعه دستگیری حجت‌الاسلام حسین طائب توسط رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شده بود که در همان زمان تصاویری از حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه مجلس و یک جلسه هیئات منتشر شد و به شایعات پایان داد.

این روزها رسانه‌های ضدانقلاب به بهر مناسبتی شایعه‌ای را درباره دستگاه‌های نظامی و انتظامی کشور مطرح می‌کنند، شایعاتی که هیچ گونه سندی هم برای آن وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    17 11
    کلا سپاه خار چشم ضد انقلاب است حالا چه داخلی و چه خارجی
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    3 6
    مشرق جان تو که خودت کاسه داغ تر از آش شده ای
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    8 6
    ببینید سردار کدوم برجک حساسشون رو زده که اینجوری میکنند... درود بر سرداران دلاور سپاه
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    6 3
    چرااین امد نیوز از اسهال طلبان شایعه درست نمیکنه فقط چهره های انقلابی رو تخریب میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس