سردار عبداللهی

برای ناظران آگاه تا حدی عجیب بود که چرا از بین این همه چهره‌های شناخته شده‌تر سپاه، سردار عبداللهی، مرد پرتلاش ولی کم جلوه‌ عرصه سازندگی کشور، هدف این جریان‌سازی رسانه‌ای قرار گرفته است.

سرویس سیاست مشرق - در هفته گذشته، به ناگهان تصویری در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد از یک دختر و پسر جوان، با وضعیت نه چندان خوشایند، در یکی از ورزشگاه‌های روسیه، با این عنوان که این پسر جوان، فرزند سردار عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است. داستان همراه این عکس هم این بود که در شرایطی که قاطبه مردم ایران در شرایط سختی ناشی از تحریم‌ها هستند، فرزند سردار در حال خوش‌گذرانی در روسیه است.

برای ناظران آگاه تا حدی عجیب بود که چرا از بین این همه چهره‌های شناخته شده‌تر سپاه، سردار عبداللهی، مرد پرتلاش ولی کم جلوه‌ی عرصه سازندگی کشور، هدف این جریان‌سازی رسانه‌ای قرار گرفته است. البته صفحه اینستاگرام سردار عبداللهی در پاسخ به این شایعات، اطلاعیه‌ای صادر کرد و انتساب چنین عکسی را به اعضای خانواده ایشان اکیدا تکذیب کرد و البته چنین دروغ شاخداری نیاز به تکذیب رسمی هم نداشت.

راز این خباثت ضدانقلاب تنها به فاصله دو سه روز مشخص شد. روز پنجشنبه (هفتم تیرماه) فاز دوم پالایشگاه عظیم میعانات گازی ستاره خلیج فارس توسط رییس جمهور افتتاح شد. حجم کاری که در افتتاح دو فاز این پالایشگاه انجام گرفته، اعجاب‌آور و حیرت‌انگیز است.

در اهمیت این پالایشگاه همین بس که بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی و بزرگ‌ترین پالایشگاه تولید بنزین یورو ۵ در «جهان» است که تقریبا تمامی این پالایشگاه (از مصالح، امکانات، تجهیزات، طراحی، ساخت و بهره‌برداری) به صورت داخلی و توسط متخصصان و جهادگران عرصه تولید کشور انجام گرفته است. پالایشگاهی که در پایان تکمیل فاز سوم، با تولید ۳۶ میلیون لیتر بنزین، یکی از قطب‌های تولید بنزین باکیفیت در دنیا خواهد بود (و البته همین حالا هم هست). طرفه این که، همین حالا هم این پالایشگاه، در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، کشور را در زمینه بنزین کاملا خودکفا کرده و یکی از ابزارهای استراتژیک تحریم را از دست دشمنان ایران بیرون آورده است. اما ربط افتتاح این پالایشگاه به داستان کذایی «پسر» سردار عبداللهی در روسیه چیست؟

مجری این طرح عظیم و غرورآفرین ملی(که لازم است ابعاد مختلف آن بیشتر برای مردم تشریح شود)، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فرماندهی آن به عهده سردار عبادالله عبداللهی است. این سرباز پرافتخار وطن که در تمام هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشت، دست کم ۱۷ سال است که در خط مقدم سازندگی کشور قرار دارد. به ناگهان، در آستانه افتتاح یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای قرارگاه تحت فرماندهی او، داستان‌سازی‌های دشمنان ایران علیه وی و خانواده‌اش مطرح می شود. این البته نشان از آن دارد که اتاق فکر خوراک دهنده به اصطلاح کانال‌ها و صفحات لیدر در فضای مجازی، متصل به کجاست. همان‌هایی که سپاه را در خط اول دفاع از کشور و همزمان خدمت‌رسانی و سازندگی برنمی تابند و به خوبی از ظرفیت‌های سپاه در مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و رشد علمی و فنی کشور آگاهند.

البته سپاه پاسداران و نیروهای آن سابقه‌ای به قدمت عمر انقلاب اسلامی در مواجهه با تبلیغات مسموم و سیاه ضدانقلاب وابسته دارند. از همان بدو تشکیل، هم سپاه و هم سایر نهادهای مولود انقلاب، هدف هجمه تبلیغاتی با محوریت گروهک‌های ضدانقلاب(به ویژه منافقین) با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی و منطقه‌ای بوده اند و اصطلاحا به این هجمه‌ها خود گرفته اند. قطعا در این نوع شایعه‌سازی‌های جدید هم دست جریان جنایتکار نفاق در میان است که این روزها با حمایت مزدبگیران خود در کاخ سفید (از سنخ بولتون و جولیانی) توهمات جدید پخت و پز می کنند، غافل از این که بویی که می‌آید، بوی کباب نیست...

در چنین شرایطی، لزوم روشنگری‌ها و مقابله تبلیغاتی با سناریوی جدید دشمن که همانا ایجاد تشدید حس بدبینی و سوءظن نسبت به نهادها و چهره‌هایی است که نقطه اتکای کشور در شرایط تحریمی هستند، بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای راهبردی نهادهای انقلابی در حوزه تولید و اقتصاد، از جمله پروژه عظیم ستاره خلیج فارس، پادزهر لجن‌پراکنی‌های رسانه ای است تا برخی از اقشاری که تحت تاثیر این فضاسازی‌ها قرار می‌گیرند، به خوبی خائن را از خادم تشخیص دهند.

بی شک کسانی که برای اقدامات ناجوانمردانه و خبیثانه ترامپ (که با هدف تنگ کردن معیشت بر ملت ایران اتخاذ می شود) هورا می‌کشند و برای دشمنان بی نقاب و عیان کشور، مدیحه می‌سرایند، خائنین بلاتردید به کشور هستند. وگرنه سردار عبداللهی و عبداللهی‌ها، که با تمام کمبودها، نامهربانی‌ها و تبلیغات مسموم، در گرمای سوزان جنوب و سرمای خردکننده‌ی غرب کشور به خدمت‌رسانی اشتغال دارند، مصداق اتم خادمین کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 27
  • F35 GR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    باهوشه از معدود انقلابی های باهوش.
    • احمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      از معدود انقلابی هایی که کارش به چشم میاد و شما می بینید! هستند افراد زیادی که در عرصه های مختلف به صورت انقلابی دارند کار می کنند و اگر انقلاب تا الان سرپاست به همت اینان و صد البته خونهایی است که در این مملکت ریخته شده است.
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      53 12
      درود بر سردار سازندگی
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      13 9
      مشرق شدی تور ارتش سایبری
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
      5 0
      وقتی ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، تشکیل شود،سرداران طرح و عملیات چنین جنگهایی باید فرماندهان جهادی و سازندگی باشند که هم شم مبارزاتی داشته باشند و هم شم اقتصادی؛ در سطح کشور یکی از بهترین رزمندگان جبهه اقتصادی همانا قرارگاه سازندگی سپاه است و همین سردار و سایر افراد مشابهش که میتوانند علیه دشمنان ملت با انرژی جنگی ، خدمت کنند، لذا تبلیغ سوء علیه ایشان وبقیه افراد و کارهای سپاه ، واکنش عادی دشمنان مکار و غافلان داخلی است و هوشیاری مردم خنثی کننده مکر های دشمن!
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    درود برشرف وغیرت سپاه ودرود برسرداران دلیرآن درعرصه نبرد نظامی واقتصادی بادشمن. مرگ بردشمنا قسم خورده سپاه ودنباله روهای خائن داخلی آنان.درود برشرف سردارعبدالهی.درود برصلابت سردارسلیمانی،درود برشجاعت سردارسلامی وهزاران پاسداروسپاهی بی ادعای وطن. اگر چند طرح اینگونه دیگر درکشور ساخته شود دشمن درجنگ اقتصادی ناجوانمردانه علیه ملت ایران چون جنگ نیابتی باداعش شکست می خوردوسرجایش می نشیند.همه ملت آگاه وهوشیار ایران پشتیبان سپاهیان غیور دردفاع همه جوره ازآب وخاک میهن ودرتمام عرصه های اقتصادی فرهنگی ونظامی هستند.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    بسیاری از این کامنتها و محتواها و نمره ها از تل آویو و سعودی است شک نکنید
    • حسین PL ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      آفرین واحد فارسی هاسبارا اسراییل یکی از کاراش رصد رسانه های ایران و جهت دهی افکار عمومی با نظرات و مثبت و منفی ها و از این موارد هست. وقتی یک نظر در عرض ۵ دقیقه بالای ۲۰۰ منفی میخوره خوب این کار نرم افزار و یک سازمان خاص هست مخصوصا وقتی در دهها خیرگزاری و وب سایت مختلف تکرار میشه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    خداوند سردار عبداللهی و خانواده محترمشون را عاقبت به خیر کند و شر دشمنان انقلاب رو به دامان خودشان برگرداند.
  • fetoniya IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    سلام عليكم؛ يك چيز ذهن بنده را به خود مشغول كرده! هركس يا هرجرياني كه اين هجمه را شروع كرده اطلاع داشته كه در روزهاي آينده شاهد افتتاح فاز دوم خواهيم بود. واقعا چه كساني مي توانستند از اين افتتاح اطلاع داشته باشند؟ كه اين هجمه را چند روز قبل از افتتاح، براه انداخته اند؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      81 74
      ذهن شما درست و بجا مشغول است، آل سعود و تل آویو کجا بود، بدتر از آنها در داخل خبیثانه نفس میکشند،
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      21 7
      جواب سوال شما بسیار ساده است لیبرال ها و افساد طلبان دوست دارند با بزرگنمایی مشکلات و خرابی ها ایران را ویرانه نشان دهند تا بتوانند با نشان دادن بهشت دورغین غرب و آمریکا کشور را کاملاً و دست بسته در اختیار آنها بگذارند و افکار عمومی ساده و زودباور هم همراهیشان کنند ایران هرچه آباد تر افساد طلبان و لیبرال ها و اربابانشان ذلیل تر
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      12 5
      جواب سوال شما بسیار ساده است لیبرال ها و افساد طلبان دوست دارند با بزرگنمایی مشکلات و خرابی ها ایران را ویرانه نشان دهند تا بتوانند با نشان دادن بهشت دورغین غرب و آمریکا کشور را کاملاً و دست بسته در اختیار آنها بگذارند و افکار عمومی ساده و زودباور هم همراهیشان کنند ایران هرچه آباد تر افساد طلبان و لیبرال ها و اربابانشان ذلیل تر
  • ایرانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    درود بر سپاه پاسداران .... منافقین ، تجزیه طلب ها ، و وهابی همینطوری آتیش بگیرید که سپاه خوب اونجاتونو سوزونده!
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    زنده باشید سردارن اسلام
  • US ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    کاملا هدفدار دارن به نیروهای پاکدست و جهادی فشار وارد میکنند. همه این شایعات ریشه در عوامل داخلی صهیونیست ها و عوامل آنها در خارج برای ایجاد اشوب و جو بدگمانی در جامعه ما را دارد
  • US ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    66 95
    کاملا هدفدار دارن به نیروهای پاکدست و جهادی فشار وارد میکنند. همه این شایعات ریشه در عوامل داخلی صهیونیست ها و عوامل آنها در خارج برای ایجاد اشوب و جو بدگمانی در جامعه ما را دارد
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    77 93
    خدا حفظش کند تیر منافقان به سنگ خورد
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    85 65
    مشرق تو که عرضه نظرخواهی نداری، چرا نظر خواهی می کنی، تو فقط سانسور بلدی، اوف بر تو
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    64 93
    در شرایط جدید که برخی از اعضای کابینه نمی توانند بدرستی کار کنند دولت باید از ظرفیت های نیروی وفادار به کشور استفاده کند.
  • بهروز IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    اكثرمنفي ها زن ها مزدور جيره بگير عربستان واسرائيل هستند
    • رسول ترک IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      24 21
      داداش عزیزم هر منفی نشانه ی یک نفر نیست اینها با استفاده از آی پی های مختلف و پاک کردن هیستوری مرورگر اینکار را می کنند اما بسیار ناشیانه و احمقانه
  • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    73 71
    درود بر خط پاک ولایت علوی و مردان ساده زیست پیرو رهبر و ننگ بر رانت خواران فرصت طلب نو کیسه!
  • vahid IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    74 74
    کاش سپاه تو خودروسازی نفوذ میکرد
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      38 24
      رحم الله من یقرا الفاتحه
    • علی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
      3 0
      میدونید داستان خودروسازی ما چیه؟ صاحبان خودرو سازی کارگرهای خودشون رو که حدود یک میلیون شلغ میشه رو گروگان گرفته اند، فهمیدید یا نه؟؟ کافیه برید از یک مهندسی که تو صنعت خودروسازی و یا قطعه سازی کشورمون مشغول هستد سوال کنید.
  • رسول IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    7 5
    خدا قوت
  • US ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    8 11
    درود بر سردار رشيد لر توطئه و تخريب هميشه بزرگان را نشانه مى گيرد و بخصوص سرداران لر تبار را
  • حبیب الله IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    2 3
    عکس سردار پاکپور رو گذاشتید چرااااا
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    2 1
    عکسهای اولی که سردار خاکپور هست
  • کارشناس IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    6 1
    شما چقدر دشمن دارین
  • گودرز IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    10 8
    درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسرداربزرگ مرد لر ومرگ بر منافقین کوردل ومرگ بر فحاشه بزرگ مریم رجوی
  • ammiiir IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    9 6
    من موندم این تهمت زننده هاچه جوابی برای اخرت دارند.گیریم درحیات دنیوی چتدصباحی نفس کشید.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    12 2
    درود بر سپاه و ارتش انقلابي
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    16 9
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود. تا کور شود هرانکه نتواند دید. تا ریشه اصلاح طلبان خبیث و مزدور و جیره خور بیگانه از مملکت قطع و خشک نشود کشور روی ارامش و رفاه را نخواهد دید.
  • US ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    6 9
    ايشان خيلي ساده زيست است موبستر عبداللهي هميشه مورد لطف گادفادر است.
  • فتح الله TR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    4 0
    درود بر سربازان و سپاهیان ایران زمین، عمله های کفتار و گرگ مادر صهیونیسم فقط با منفی بافی و منفی زدن می توانند خود را نشان دهند، حقیقت این است که ما پوز این گرگ مادرهای سگ زاده و کفتارهای صهیونیستی را در منطقه به خاک زدیم
  • امین IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    3 1
    صرفا جهت آزمون مثبت و منفی های مشکوک .... :) پاینده باد جمهوری اسلامی ایران، پاینده ارتش انقلابی و سپاه پاسداران انقلاب پاینده همه خدمتگذاران راستین این سرزمین
  • امین IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    3 0
    جهت شمارش ناضرین ضد انقلاب حاضر در این صفحه (اعم از آل سعئد و صهیون و آلِ به اصطلاح اصلاح...) پاینده باد جمهوری اسلامی ایران، پاینده ارتش انقلابی و سپاه پاسداران انقلاب پاینده همه خدمتگذاران راستین این سرزمین
  • علی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    1 0
    الله اعلم
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    2 6
    یعنی کسی که هر صدای مخالف نظر خود را وابسته به بیگانه می داند آزادی میفهمد.
  • علی مدد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 0
    همون طوری که خدا ورسول و...منافقین وکفارومشرکینو لعنت کرده ماهم لعنتشون میکنیم
  • حسین ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    درودبر سردارعبداللهی یک فرد باشرف زحمت کش برای کشور افتخار کشور وقوم لر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس