کد خبر 918285
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
آخرین وضعیت انتشار آثار زرویی نصرآباد/20 کتاب تازه در راه است

مدیر انتشارات کتاب نیستان درباره آخرین وضعیت انتشار آثار مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، همزمان با هفتمین روز درگذشت ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر و طنزپرداز معاصر، مدیر انتشارات نیستان درباره آخرین وضعیت چاپ آثار مکتوب او توضیحاتی ارائه کرد.

سید علی شجاعی در این زمینه گفت: مرحوم زرویی پروژه‌ای  با عنوان «هزارسال طنز فارسی» شامل انتخاب و معرفی زندگی و آثار شاعران طنزپرداز ایرانی از ابتدای تاریخ ادبیات ایران تا دوران معاصر را در دست تالیف و انتشار داشت. در این پروژه که ایشان در آن از همراهی نسیم عرب‌امینی از شاعران و طنزپردازان جوان نیز بهره می‌برد،  قرار بود در قالب یک مجموعه مطول چندین جلدی به آثار این شعرا پرداخته شود.

بیشتر بخوانید:

روایتی از زمزمه قصیده «دست»مرحوم زرویی در کهف‌الشهدا

واکنش توییتری به درگذشت استاد زرویی +تصاویر

وی ادامه داد: در این پروژه تاکنون بیست کتاب آماده شده بود و آقای زرویی بیست مقدمه نیز برای این آثار نوشته بود. امیدواریم از این مجموعه ۱۰ کتاب تا پایان سال جاری و ۱۰ کتاب نیز در سال آتی منتشر شود و البته هنوز برای ادامه این پروژه تصمیمی نگرفته‌ایم

شجاعی همچنین گفت: کتاب ماه به روایت آه از ایشان به چاپ ششم رسیده است و نیز کتاب‌های رفوزه‌ها در چاپ چهارم، غلاغه به خونش نرسید در چاپ سوم، خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی در چاپ دوم و حدیث قند در چاپ دوم است.

به گفته شجاعی کتاب صوتی ماه به روایت آه و نیز خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی نیز آماده شده که طی روزهای آتی روانه بازار کتاب می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس