ریورپلاته

دیدار فینال کوپا لیبرتادورس در نهایت با برتری و قهرمانی ریورپلاته در مجموع دو دیدار رفت و برگشت خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، دیدار حساس و پر حاشیه فینال کوپا لیبرتادورس که در نهایت به دلیل درگیری وحشتناک از آرژانتین به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منقل شد، با صف آرایی بوکاجونیورز و ریورپلاته برگزار شد و با قهرمانی تیم ریورپلاته به پایان رسید. (فیلم خلاصه این دیدار را اینجا ببینید)

بیشتر بخوانید:

ترس فیفا از برگزاری جام‌جهانی در آمریکای جنوبی

ریورپلاته ۳ -بوکاجونیور یک

برای بوکاجونیور بنتدو ۴۴ و برای ریورپلاته پراتو ۶۸ و کوئینترو ۱۰۹ و مازتینز ۱۲۲  گلزنی کردند تا پس از هفته‌های هیجان، درگیری و تنفر دست بوکاجونیور از کسب جام کوتاه بماند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود. دیدار برگشت به دلیل حمله به اتوبوس بوکاجونیورز چند بار به تعویق افتاد و آخر سر قرار شد در اروپا برگزار شود. 

تیم بوکاجونیورز در دقیقه ۴۳ روی پاس زیبای ناندز و توسط بندتو به گل رسید تا نیمه اول با برتری این تیم تمام شود. ریور پلاته در دقیقه ۶۸ روی یک کار تیمی زیبا توسط پلاته به گل رسید تا بازی مساوی شود. تلاش های دو تیم در ادامه به نتیجه نرسید تا کار به وقت های اضافه بکشد.

تیم بوکاجونیورز در همان ابتدای وقت های اضافه به دلیل دو کارته شدن باریوس ده نفره شد تا کوئینترو که در نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه ۱۰۹ با یک ضربه تماشایی گل دوم را برای پلاته بزند. در حالی که بوکا در دقایق پایانی با تمامی نفرات حمله میکرد این ریورپلاته بود که توسط مارتینز در آخرین ثانیه ها روی یک ضد حمله موفق شد گل سوم را بزند و جشن قهرمانی بگیرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس