کد خبر 917999
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
والورده

سرمربی بارسلونا پس از درخشش مهاجم آرژانتینی نسبت به نبود این بازیکن در میان سه بازیکن برتر توپ طلا واکنش نشان داد.

به‌ گزارش مشرق، بارسلونا شنبه شب در هفته‌ پانزدهم لالیگا با چهار گل اسپانیول را شکست داد و فاصله‌اش را با حریفانش حفظ کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: بازی خوبی بود و از خطرناک بودن تیم حریف آگاه بودیم. می‌خواستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم؛ کم کم توانستیم به هدف‌مان برسیم. پس از پیروزی سه بر صفر در نیمه نخست همه چیز روشن شد. در نیمه دوم، بازی چشم نواز کم‌تری دیده می‌شد اما تیم ما خوب کار کرد.

بیشتر بخوانید:

کولاک مسی در شب گلباران اسپانیول/ صدرنشینی با فتح دربی کاتالان‌ها

سرمربی بارسلونا افزود: فکر نمی‌کنم بهترین نیمه اول خود را تجربه کرده باشیم. در مقابل رئال مادرید نیز خیلی خوب کار کردیم. یک داربی همیشه خاص است. هنوز خیلی به پایان رقابت‌های لالیگا باقی‌ مانده است و هدف‌مان این است که در خارج از خانه قدرتمند ظاهر شویم.

لیونل مسی دیشب دبل کرد و هر دو گلش را از طریق ضربه آزاد به ثمر رساند. سرمربی اسپانیایی به تمجید از ستاره آرژانتینی پرداخت و گفت‌: او فوق‌العاده‌ بود. به ما برتری داد. اگر بازیکنی بتواند در ضربه آزاد هت تریک کند، کسی نیست جز مسی. با این حال هرگز به این موضوع فکر نمی‌کنم. نبود او در میان سه بازیکن برتر توپ طلا قابل توجه بود.

والورده درباره بسته نگه داشتن دروازه‌شان اظهار کرد: با بازیکنان در این باره صحبت کردیم و سعی کردیم برای این موضوع راه‌حلی پیدا کنیم. در مقابل اتلتیکو مادرید، ویارئال و اسپانیول کم‌تر اجازه موقعیت‌سازی به حریفان دادیم.

سرمربی بارسلونا در مورد دیدار برابر تاتنهام در هفته‌ آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: باید دید با چه ترکیبی می‌توانیم پیروز این دیدار شویم. تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنیم. به تیم حریف احترام می‌گذاریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس