کد خبر 917908
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
تاج و سلطانی فر

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مهدی تاج مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد اما درباره سایر بازنشستگان (اعضای هیئت رئیسه) مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر در سفر استانی به کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت های ورزشی کشور گفت: سال موفقی را با نتایج درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازی های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا گذرانده ایم و انشاالله کام مردم با موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا شیرین تر خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی درباره تغییرات فدراسیون ها و موضوع بازنشستگان ورزش گفت: ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نداریم.

سلطانی فر درباره فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان آن گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از  ماده شصت قانون جامع ایثارگران می تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهند  و این موضوع در حال پیگیری وانجام مراحل اداری واجرایی است. در مورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم و درباره سایرین هم به زودی مجمع  عمومی فدراسیون فوتبال در چارچوب اساسنامه  تصمیمات مقتضی و قانونی را خواهد گرفت ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:

نامه معاون قوانین مجلس به تاج درباره غیردولتی بودن فدراسیون فوتبال +متن نامه

وزیر ورزش و جوانان درباره تکریم پیشکسوتان و برخورد رسانه ها با موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: نیروهایی که امروز با شدیدترین الفاظ و نقدها درباره آنها به دلیل بازنشسته بودن یاد می شود در واقع نیروهای سازنده و پیشران برنامه های کشور در سال‌های گذشته هستند و نباید با خاطری مکدر  از بدنه اجرایی ورزش کشور جدا شوند و ناسپاس باشیم.

سلطانی فر افزود: ما در کنار نیروی جوانی و باز شدن حلقه های مدیریت ورزش کشور به تجربه های ذی قیمت آنها نیاز داریم و بازنشستگان بهترین ثمره زندگی خود یعنی جوانی خویش  را برای موفقیت نظام و سربلندی کشور به کار گرفته اند و امنیت و عزت امروز ایران ماحصل این تلاش های ارزشمند بوده است و تکریم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس