کد خبر 917837
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
پزشکیان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شعارهای تعدادی از دانشجویان، با تاکید بر اینکه اگر کسی ادعای مردمی بودن دارد، بنده هستم چراکه همه دوستانم آمریکا هستند ولی من در ایران ماندم و خدمت می کنم.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در همایش دانشجو و دغدغه‌ ایران که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را پیاده کنیم و خیلی جاها برخلاف عدالت رفتار کرده ایم، اظهار داشت: اگر عدالت را اجرا می کردیم، رشد شهرها نامتوازن نمی شد که بخشی از آن فقیر و بخشی برخوردار باشد که باید همه شهرها متوازن رشد می‌کردند.

وی رفتار در قدرت را بر خلاف عدالت دانست و افزود: عدالت این نیست که وقتی روی کار آمدیم، جناح خود را بالا بکشیم، عدالت ترک و کرد، موقعیت و پست نمی‌شناسد؛ با همه مردم باید با عدالت برخورد شود لذا باید عدالت را پیاده کنیم که هنوز توفیق نیافته ایم.

بیشتر بخوانید:

پزشکیان: ترسو کسانی هستند که از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند

پزشکیان:مشکلات پیش‌رو با تفکر بسیجی حل می‌شود

در اواسط سخنان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که تعدادی از دانشجویان به شعار دادن پرداختند، پزشکیان با اشاره به اینکه متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد شده که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، گفت: منطقی که فریاد می زند منطق نیست، من دیدگاه خودم را مطرح کردم، اگر اعتراضی دارید، سخنان من را نقد کنید، در این دانشگاه با جوی که ایجاد شده حتی نمی شود حرف از کرسی آزاداندیشی زد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شعارهای تعدادی از دانشجویان، با تاکید بر اینکه اگر کسی ادعای مردمی بودن دارد، بنده هستم چراکه همه دوستانم آمریکا هستند ولی من در ایران ماندم و خدمت می کنم. بعد از چهل سال طبابت نه سهامی دارم و نه پولی از کسی گرفته ام و نه فرزندانم را خارج نفرستاده‌ام، بنده متهم هستم که با پزشکان مشکل دارم چون هنوز هم معتقدم نباید این همه پول به آنها داد. دانشجویانی که شعار می دهند اگر مرد هستند وقتی در جای من قرار گرفتید، جوری زندگی کنید که من زندگی کرده ام، ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در ادامه با بیان اینکه بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌اند، ابراز داشت: من به عنوان نایب رییس مجلس از پاویون فرودگاه رفت و آمد نمی کنم و از همان جایی می روم که مردم عادی عبور می کنند و به این کارم افتخار می کنم.

در پایان این جدل دو طرفه دانشجویان با پزشکیان، وی تعدادی از دانشجویان شعار دهنده را به بسیج منصب کرد و گفت: اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

پس از بیان این سخنان، پزشکیان سخنان خود را ناتمام رها کرد و با بیان اینکه «من بیکار نیستم»، از تالار وحدت خارج شد و بدون پاسخ به سوالات دانشجویان، دانشگاه تبریز را ترک کرد و به برنامه بعدی خود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز رفت تا در فضایی آرام تر به سوالات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که زمانی خودش رئیس این دانشگاه بود بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    پس چرا هنوز با آنها دوست هستی؟
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    6 0
    کسی ازت نخواسته ایران بمونی، خودت موندی چون تشنه قدرتی، تو آمریکا بیل هم دستت نمیدن چه برسه به قدرت!
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    حق کاملا با پزشکیان هست .کاش این تندروها ادعای ولایت مداری نداشتن .چقدر رهبر عزیزم مظلومه
  • محمد IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    7 0
    پرت و پلا زیاد میگه.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    5 0
    خو شما هم میرفتی منتشو سر ملت میزاری؟
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام. چه درست گفت حضرت امام، هرچه فساد است از این دانشگاه است.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    ما خدمت تو رو نخواهیم کی رو ببینیم ؟
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    2 0
    دکتر جان اون دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی فقط از شما بابت اطلاعات سری دوستی دارن به خودت غره نشو
  • AT ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    4 0
    تو هم پاشو برو همونجا بی خودم سر ملت منت نذار. گندکاری های شما و دولت را پایانی نیست... به سلامت!
  • AT ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    تو هم پاشو برو همونجا بی خودم سر ملت منت نذار. گندکاری های شما و دولت را پایانی نیست... به سلامت!
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    سوال اینجاست چراترامپ انگل زاده هارو از امریکا اخراج نمی کنه
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    خانواده چطور؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس