کد خبر 913029
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
پزشکیان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: کشور ما به پشتوانه شجره طیبه بسیج در مقابل دشمنان ایستاد و انقلاب به مسیر خود ادامه داد و نتیجه آن شد که ما امروز به اینجا برسیم.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان97) گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که کشور ما به پشتوانه آن توانست در مقابل تمام قدرت‌هایی که تصمیم داشتند و اراده کرده بودند که انقلاب ما را زمین‌گیر کنند و روند گذشته ادامه پیدا کند بایستد و انقلاب با قدرت ادامه پیدا کرد و توانستیم به اینجا برسیم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من بر این باور هستم که برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه‌ایم همان باور و اعتقاد را نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاک‌مان با تمام وجودشان در صحنه بودند. 

بیشتر بخوانید:

دستور کار جلسه امروز مجلس

پزشکیان:«جنگ اقتصادی» با ۲ ساعت جلسه مدیریت نمی‌شود

وی ادامه داد: همه بدون در نظر گرفتن منافع و منافع شخصی در صحنه بودند که بتوانند انقلاب را حفظ کنند، کارگر، کشاورز، کارمند و ... کار و زندگی‌اش را تعطیل می‌کرد و برای دفاع از آب و خاکش در جبهه‌ها حاضر می‌شد. 

پزشکیان خاطرنشان کرد: هر زمان مردم و کشور به این باور برسند که بخاطر حفظ ارزش‌ها با تمام وجودشان در صحنه باشند قطع و یقین ما همه مشکلات را خواهیم توانست حل کنیم کافی است که این باور در ما بوجود بیاید و بر این باور بمانیم که با بسیج و با حضور باور و اعتقادمان خواهیم توانست مشکلات پیش رویمان را حل کنیم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این هفته، هفته وحدت و هفته بسیج با هم همزمان شده ما همه با هم برادریم و اگر باور کنیم برادریم و با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را با روحیه برادری و همکاری و همدلی خواهیم توانست حل کنیم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم در این هفته هم در قبال نگاه وحدتی که باید داشته باشیم و بسیجی که برای حل مشکلات است بتوانیم پاسخگوی گرفتاری‌هایی باشیم که امروز مردم ما با آن مواجه هستند و انشاءالله خدا با راه و رهنمودهایی که در مقابل ما قرار داده خواهیم توانست با قدرت از مشکلات عبور کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    2 0
    لطفا شما اصلاح طلبها اسم بسیج رو نیارید که واقعا خون به دل آرمانهای بسیج و انقلاب اسلامی کردید.
  • بی نوا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    چی با تفکر شما اصلاح طلبان حل نشد شما که خود را کشته بودید که مملکت را گل وبلبل می کند به قول روحانی کاری می کنید که دولت دستش را بسوی مردم دراز کند انقدر که وضع مردم خوب شود خدا از سر تقصیرات ما نگذرد که با باند بازی و مسخره بازی ها فاتحه مملکت را خواندید ومردم را بدبخت کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس