بلیط چارتر نامی آشنا در میان اغلب مسافرانی است که با هواپیما سفر می کنند. تعداد محدودی از شرکت های مسافرتی و آژانس های هواپیمایی اقدام به چارتر کردن می کنند و سایر آژانس ها بلیط هواپیما چارتری را از آنها تهیه می کنند. در ادامه مقاله به بررسی بلیط چارتر و مسیرهای چارتری پرطرفدار می پردازیم.

بلیط چارتر چیست؟

اگر از لحاظ لغوی چارتر را تعریف کنیم می توان آن را به معنی خرید و یا اجاره عمده دانست. وقتی در صنعت هواپیمایی حرف از بلیط چارتر هواپیما می شود یعنی شرکت یا آژانس هواپیمایی اقدام به پیش خرید تمامی و یا بخش عمده ای از صندلی های هواپیما در مسیر خاصی برای مدت مشخصی کرده است. بلیط چارتر را نمی توان از شرکت های هواپیمایی به صورت مستقیم خرید و افرادی که علاقمند به خرید بلیط چارتر هستند باید از آژانس های هواپیمایی چارتر کننده این بلیط ها را تهیه کنند. لازم به ذکر است آژانس های هواپیمایی که خود چارتر کننده نیستند نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود از آژانس های چارتر کننده بلیط هواپیما این بلیط ها را تهیه می کنند. بلیط چارتر عموما در میان مردم به بلیط های ارزان قیمت تر معروف شده اند. دلیل ارزانتر بودن آنها در بعضی موارد این است که آژانس چارتر کننده با نزدیک شدن به وقت پرواز برای خالی نماندن صندلی ها و جلوگیری از ضرر بیشتر قیمت بلیط ها را کاهش می دهد. اما در فصل هایی از سال که تقاضا زیاد می شود قیمت ها نه تنها کمتر نمی شوند بلکه شاهد افزایش قیمت آنها نیز هستیم. در ادامه این مقاله به بررسی چند مسیر چارتری پر طرفدار می پردازیم.

بلیط چارتر اصفهان

اصفهان شهر توریستی و صنعتی است که سالانه مسافران زیادی راهی آن می شوند. بلیط چارتر اصفهان نیز به همین دلیل طرفدار زیادی دارد. اما این تصور که همیشه می توان بلیط چارتر اصفهان را ارزان پیدا کرد کاملا اشتباه است. همان طور که پیش تر هم گفته شد در فصل هایی از سال که تقاضا برای سفر به اصفهان زیاد می شود بلیط چارتر اصفهان نیز با تقاضای زیادی روبه رو شده و قیمت آن نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه ممکن است افزایش نیز داشته باشد.

بلیط چارتر تهران

تهران پایتخت ایران و پرترددترین شهر ایران است و روزانه پروازهای زیادی به این کلان شهر می شود. سفرهایی که نه تنها به قصد کار و بیزینس بلکه به قصد گردشگری نیز انجام می شود. بلیط چارتر تهران به همین دلیل جزو پرفروش ترین بلیط چارتر در میان بلیط های چارتر تمامی مسیرهاست. در تهیه بلیط چارتر تهران به این نکته توجه کنید که عموم بلیط های چارتر برخلاف بلیط های سیستمی برای تمامی سنین یک قیمت را ارایه می دهند حتما اگر با خانواده و یا کودک خود به تهران سفر می کنید و بلیط چارتر تهران را تهیه می کنید این نکته را فراموش نکنید.

در نهایت باید این نکته را خاطر نشان کرد که قیمت بلیط چارتر در سایت های فروش آنلاین و آژانس های هواپیمایی متغیر است. چرا که عموم آژانس ها این بلیط ها را از چارتر کننده آن خریداری می کنند و با حاشیه سود خود در اختیار مسافرین قرار می دهند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید بلیط چارتر قیمت ها را مقایسه کنید.

سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را در میان تمامی فروشندگان کرده است. می توانید قبل از خرید قیمت را مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید و از همه مهمتر در سفرمی امکان کنسلی بلیط هواپیما چارتر نیز همانند بلیط های سیستمی وجود دارد.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس