حجاریان

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اظهارات حجاریان، تکرار دوباره خروج از حاکمیت است. حجاریان اخیراً مدعی شده بود انتخابات فعلی مصداق گدایی قدرت است و اصلاح‌طلبان نباید صدقه بگیر باشند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اسماعیل گرامی مقدم به نامه نیوز گفته است: من فکر می‌کنم که سخن آقای حجاریان مثل همان سخنان این دسته از سیاستمداران جریان اصلاحات است که در سال ۸۲ یا ۸۱ تئوری خروج از حاکمیت را مطرح کردند و دیدیم که در نتیجه آن اقدام یک به یک قوایی که در اختیار داشتیم را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:

«حجاریان» سرخورده از بی‌اعتنایی پابرهنگان؛ منتظر رویارویی کفشدارها با یگان ویژه


وی اضافه کرد: ما در عالم سیاست هدف‌گذاری می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که با توجه به موانع موجود چه راهبردی داشته باشیم. وضعیت فعلی از ابتدا روشن بود. بنابراین آقای حجاریان و یک سری از دوستان باید سال ۹۲ این حرف را می‌زدند. چرا امروز می‌زنند؟ چرا در انتخابات ۹۲ که اصلاح‌طلبان از آن همه حوادث خارج شده و صدمه سنگینی دیده بودند این حرف‌ها را نزدند. وقتی که نامزد خودمان یعنی آقای عارف را کنار کشیده و به جای او از روحانی حمایت کردیم چرا سکوت کردند؟ آقای حجاریان و دوستانشان چرا نخواستند که آقای عارف که معاون اول آقای خاتمی و اصلاح‌طلب بود در صحنه بماند؟


وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم دوستان ما الان مجدد به تسلسل باطل افتاده و می‌خواهند راه آزموده را دوباره بیازمایند. این حتماً منجر به اتلاف منابع خواهد شد. برای من باور کردنی نیست که دوباره حرف از خروج از حاکمیت می‌زنند. اگر طالب خروج از حاکمیت بودند چرا دوباره در انتخابات مجلس هفتم شرکت کرده و آن همه رد صلاحیت شدند و این همه هزینه وارد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 3
    چرا این همه مردِ شصت هفتاد ساله همه کاره این مملکت اند از اصلاح طلب تا اصولگرا بعد مولاوردیِ پنجاه ساله که از همه اینها جوان تره و افکار به روزتری هم داره باید بازنشست بشه و در سایتتون می نویسید مولاوردی کهنساله؟!!! مرگ بر مردسالاری
  • سید IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    6 0
    حجاریان امّ القیّ اصلاح طلبان!
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    16 0
    فکر کنم دیگه جیبهای اصلاح طلبان بعد از عهدنامه های ننگین برجام و ... پر پول شده و نیازی به صدقه ندارن.
  • احمدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 0
    حقیقته بایدگفت اصلاح طلبان درون سیستم وآنهاییکه باهمین سازوکارساختندازچشم اکثریت ملت افتادند.البته به این معنانیست ملت روی به اصولگرایان آوردندبلکه ملت فراترازاین وآن می اندیشندوسخت اعتقاددارندبااین اوضاع وباوجودفضای بسته انتخاباتی وضعیت کشوربهترنخواهدشدوشایدبدترگردد.اگرحفظ نظام ازاوجب واجباته بایدچاره ای اندیشیدوالاشایدبلای زمان یزدگردسوم تکرارشود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس