کد خبر 915536
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش مشرق، حسن شمشادی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به اتفاقات برنامه «من و شما» واکنش نشان داد.

ادبِ مرد !

فارس خبر داد پس از پخش این قسمت از برنامه من و شما در شبکه شما، «محمد مهدی قاسمی» مدیر این شبکه، عوامل این برنامه از جمله «آرش ظلی‌پور» مجری من و شما را توبیخ و بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

این یک خبر است اما من هم عرضی دارم.

متاسفم که بخش ها و برنامه هایی از رسانه ملی؛ جایی که باید دانشگاه عمومی باشد؛ دستِ کسانی افتاده که نخستین آداب اجرای یک برنامه زنده تلوزیونی را نمی دانند و بعضا بخاطر حبّ و بغض؛ نه رسم گفتگو را می دانند و اجرا می کنند نه حتی به ریشِ سفید میهمان احترام می گذارند .

این مایه شرمساری است؛ هم برای این کمترین به عنوان کوچکترین عضو رسانه و هم همه آنان که توپ هم تکانشان نمی دهد و جز خود کسی را نمی بینند و جز نظر و دستوراتشان هیچ چیز درست نیست!

پی نوشت: این پُست نه به معنای دفاع از مسعود فراستی و نه برای زیر سوال بردن مجری و عوامل این برنامه و مجموع صدا و سیماست؛ حرف من واضح و مبرهن است و آن رعایت اخلاق و ادب است و فهمیدن جایگاهمان است و بس

فیلم نوشت : قبل و بعد این گفتگو به کنار؛ فقط بدانید مسعود فراستی پس از این جملات استودیو را ترک کرد؛ و مجری محترم یک تنه دستکم چهار پنج دقیقه او را که حضور نداشت #مالوند !!!

این هم یک نقد از درون است و بس.

لینک دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    46 2
    واقعا مجری بی ادب و گستاخی است که نه رعایت شان میهمان را نگه داشت و نه حرمت سن وسال و محاسن سفید میهمان را ارج نهاد! بی اخلاقی نمود عینی در جامعه دارد ومشت نمونه خرواراست پیدا است که این مجری دارای حب وبغض شدید بوده وهست که این ریشه در ذات او دارد بسیار زشت و خجالت آور است برای ملت فهیم و باادب ، فهیم با اخلاق ومتمدن ایران اسلامی و بسیار زشت و مستهجن است برای صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    35 3
    دستور داشته نادان!
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    22 2
    موقعی که صدا وسیما به صورت فامیلی وپارتی بازی اداره میشه نباید انتظار داشت که افراد گزینش شده در رسانه حضور داشته باشن نتیجه کار هم این نادان از خود راضی میشه تو رسانه ملی.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    6 3
    مالش توصیه وزیر بهداشت است.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    18 2
    سدا و صیما کلا مستهجن شده بحث یکی دو برنامه نیست
    • NL ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
      1 0
      ثفادت عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس