کد خبر 914538
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
حسام الدین آشنا نمایه

برخی از کاربران توییتر به سوتی توییتری آقای آشنا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، در آستانه میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حکم خادمی بارگاه منور رضوی توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، اهدا شد.

چند روز پیش یک پیج اینستاگرامی با نام  شاگردان حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار عکسی در فضای مجازی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات، و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی که در آن افتخار خادمی حرم آمام رضا(ع) به جهرمی داده می‌شود، نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولان بلند پایه خادم افتخاری امام رضا (ع) شوند. خیلی هم خوب است، اما این که اغلب این دوستان ی دونه از این گردگیرهای رنگی دستشون می‌گیرند و کنار استراتژیک‌ترین معبر ممکن می ایستند که به طور کاملا اتفاقی و خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند، این است که بگویند : “آقا حرکت کن” برای من قابل قبول نیست… چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟! برای شکستن غرور ریاستشان هم بد نیست…رونوشت خدمت آقای رییسی ….»

نوشته این صفحه اینستاگرامی که در آن نوشته شده است «شاگردان استاد حسن رحیم پور ازغدی» طی این چند روز در فضای مجازی مورد انتقادات فراوانی از طرف برخی از مسئولین و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

در واکنش به این اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!»

برخی از کاربران توییتر به این پست توییتری حسام الدین آشنا واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را می خوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبرجوجه IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    24 0
    یه پیشنهاد این خادمای افتخاری رو تو صحن انقلاب کنار پنجره فولاد مستقر کنن ببینیم چقد دوام میارن آیا طاقت آفتاب سوزان ظهر تابستان و سرمای سحرگاهان زمستان را دارند به شرطی که محل استقرار VIP براشون تدارک نبینن
  • همای IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    22 0
    ای آنکه توییت زدن شده کارت استخرفرح نه سرنوشت مشایی هست در انتظارت
  • فريبرز سپنتا IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    23 0
    آقاي جهرمي با دفاع از تلگرام پايه هاي اقتصادي و سياسي كشور را بهم ريخت. متعجبم چرا در مقابل اين گستاخي بزرگ همه ساكت اند.
  • سید IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    21 0
    چشمهای آشنا را اگر بشویی معادل اثر همانی خواهد بود که شاگرد آقای ازغدی گفته است!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    27 0
    تخصص آشنا جنگ رسانه ای کینه توزانه است مهم این است که هدف را بزند برای خدا که نیست
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    29 0
    اگر شستن کارساز نبود غسلش دهید ان شاءالله در بهار سال 1400 چنان اصلاح طلبان را غسلشان دهیم که هیچ وقت نتوانند به عقب (قبل 1400 و ریاست جمهوری 8ساله) برگردند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    14 0
    فهمید سوتی داده این پستشو پاک کرد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    24 0
    اگر شستن کار ساز نبود غسلش دهید
  • احمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    2 0
    آنجا راباید شست که می سوزد غریبه وآشنا هم ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس