کد خبر 916139
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
روحانی

آشنا به دلیل سوابق امنیتی طولانی، معمولا سعی می‌کند با توئیت‌های مبهم و دوپهلوی خود، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر عمل کند.

به گزارش مشرق، حسام‌الدین آشنا، مشاور نام‌آشنای رئیس‌جمهور روحانی در حوزه رسانه است که بیشتر با توئیت‌های عجیب و غریبش شناخته می‌شود. آشنا به دلیل سوابق امنیتی طولانی، معمولا سعی می‌کند با توئیت‌های مبهم و دوپهلوی خود، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر عمل کند. مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور از طریق همین توئیت‌ها بارها به ایراد اتهام  و یا توهین به افراد مختلف پرداخته که البته تدابیر ویژه آشنا باعث شده بار حقوقی خاصی متوجه او و اطرافیانش نشود. البته این متن‌ها به‌گونه‌ای تنظیم می‌شوند که در این جنگ روانی، اغلب کاربران فضای مجازی متوجه مخاطب اصلی توئیت‌های وی می‌شوند. 

با تمام این اوصاف، آشنا نشان داده که علیرغم تبحر در مسائل امنیتی و جنگ روانی، آشنایی چندانی با فضای رسانه‌های نوین و قواعد حاکم بر آن ندارد و همین موضوع باعث شده که گاف‌های متعددی نیز توسط وی در ذهن مخاطبان ثبت شود. در این ویدئوی کوتاه، چند نمونه از گاف‌های متعدد وی را مرور کرده‌ایم.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    2 0
    خاخام آشنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس