ترکیه

دادستانی کل استانبول در بیانیه ای به تشریح جزئیات جدیدی درباره ناپدید شدن جسد «خاشقجی» پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، دادستانی کل استانبول امروز دوشنبه اعلام کرد: گفتگوی «ابوحسین» از مظنونان قتل جمال خاشقجی منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول با یک شهروند سعودی در «یالووا» را در ارتباط با ناپدید کردن جسد وی ارزیابی می کنیم.

بر اساس بیانیه دادستانی کل استانبول، فردی با تابعیت سعودی به نام «محمد احمد الفوزان» (Mohammed Ahmed Al-Fawzan) به اختفای جسد خاشقجی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای سقوط شاهزاده افسارگسیخته آل سعود

جستجوی جسد خاشقجی در یک ویلا+عکس

دادستانی کل استانبول بیان کرد: یکی از اعضای تیم ترور خاشقجی پیش از وقوع این قتل، توسط صاحب یکی از اماکن مورد تحقیق و تفحص جاری فراخوانده شده است. این فرد «محمد احمد الفوزان» بوده است.

بیانیه دادستانی کل استانبول در این خصوص به شرح زیر است: دیدار یکی از مظنونین با نام منصور عثمان ابو حسین در ویلای محل اقامت شهروند عربستان با نام محمد احمد الفوزان در راستای امحاء جسد خاشقجی بوده است.

این دیدار در راستای امحا یا اخفای جسد مثله شده خاشقجی بوده و بدین دلیل فرایند بازرسی با حکم دادگاه از سوی گروه های امنیتی انجام شده است.

محمد احمد الفوزان در ویلای بازرسی شده اقامت داشته است.

گفتنی است، جمال خاشقجی ۲ نوامبر ۲۰۱۸ با نقشه قبلی در کنسولگری عربستان در استانبول از سوی مظنون یا مظنونین خفه شده و جسدش مثله شده است.

بر اساس اعلام دادستانی ترکیه، یکی از مظنونین با نام منصور عثمان ابوالحسین روز قبل از جنایت با فردی به نام محمد احمد الفوزان تماسی برقرار کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    یه شبکه به اسم خاشقچی بزنین دست از سر ملت بردارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس